جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

شهروندان لاری به آرامستان‌ها نروند

  مسئول آرامستان‌های شهر لار، گفت: شهروندان از حضور در برنامه پنجشنبه آخر سال در آرامستان‌ها خودداری کنند. اسماعیل ایزدی در گفت و گو با میلاد لارستان، با تأکید بر…

 

مسئول آرامستان‌های شهر لار، گفت: شهروندان از حضور در برنامه پنجشنبه آخر سال در آرامستان‌ها خودداری کنند.

اسماعیل ایزدی در گفت و گو با میلاد لارستان، با تأکید بر اینکه به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شهروندان در طول روز‌های منتهی به نوروز و پنجشنبه آخر سال در آرامستان‌ها حضور پیدا نکنند، اظهار داشت: ضروری است با توجه به پرخطر بودن محیط آرامستان‌ها از ایجاد ازدحام و تجمع در محیط آرامستان‌ها خودداری کرد.

وی از بستگان درجه‌یک درگذشتگان نیز خواست در مراسم خاک‌سپاری اقدامات لازم بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند، افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

مسئول آرامستان‌های شهر لار بابیان اینکه در تمام مراسم‌های خاک‌سپاری از طریق اعلام عمومی نسبت به هرگونه برگزاری مراسم اجتماعی هشدارهای لازم داده می‌شود، تصریح کرد: آنچه به‌طور مستمر به خانواده بازماندگان گوشزد می‌شود، عدم برگزاری مراسم‌های ترحیم است.

وی بیان کرد: توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک، دستکش و شست‌وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون و ضدعفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می‌شود، بسیار ضروری است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین