جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حسین زاده:بازنگری قوانین دست و پاگیر، نقش اساسی در جهش تولید دارد

منتخب مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه با روی کار آمدن مجلس جهادی و بازنگری در قوانین دست و پاگیر اداری مربوط به…

منتخب مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه با روی کار آمدن مجلس جهادی و بازنگری در قوانین دست و پاگیر اداری مربوط به سرمایه‌گذاری می‌تواند نقش اساسی را ایفا کند، گفت: اقدامات انقلابی، شجاعانه، هماهنگ و همدل کننده مجلس شورای اسلامی می‌تواند حرکت به‌سوی تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» را تسهیل کند.

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان  با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان “جهش تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب ، این اقدام را یک کار هوشمندانه برای تکمیل شعار رونق تولید دانست و اظهار داشت: خطاب رهبری برای تحقق شعار سال صرفاً به یک قوه نیست؛ بلکه هم سه قوا و هم‌نهادهای خارج از سه قوه و هم خود مردم مدنظر هستند.

وی با تأکید بر اینکه امید، نگاه به داخل و باور ما می‌توانیم از الزامات مهم تحقق شعار «جهش تولید» است، افزود: علاوه بر حاکمیت،‌ مردم نیز با مصرف کردن کالاهای تولید داخل می‌توانند یاری‌رسان حرکت چرخه اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال باشند.

منتخب مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دولت می‌تواند با حمایت از تولیدکنندگان و هدایت تسهیلات بانکی باعث رونق تولید و به‌تبع آن قطع وابستگی‌های اقتصادی از بیگانگان را در پی داشته باشد، تصریح کرد: باید از ظرفیت کنونی کشور چه در عرصه‌های داخلی و چه خارجی به‌خوبی استفاده شود.

حسین زاده بابیان اینکه هم‌افزایی وزارتخانه‌های مربوطه و درک شرایط جنگ اقتصادی می‌تواند در ایجاد رونق تولید راهگشا باشد، خاطرنشان کرد: عزم جهادی کارگران و ارتقاء کیفیت کالای ایرانی اثر بسزایی در جهش تولید دارد.

وی مدیریت بهتر بورس برای هدایت عالمانه‌تر سرمایه‌ها به سمت تولید را یکی دیگر از راهکارهای حرکت به سمت اقتصاد پویا برشمرد و یادآور شد: می‌بایست نسبت به خطر سوداگری و رشدهای حبابی و هیجانی نیز هوشیاری لازم را داشت.

عضو منتخب مردم چهار شهرستان جنوب فارس با اشاره به اینکه بازاریابی صادراتی و تقویت دیپلماسی اقتصادی برای رشد و ارتقاء تولید بسیار مهم است، عنوان کرد: مشتری مداری و تقویت خدمات پس از فروش نیز برای ایجاد سازوکار اشتغال پایدار لازم است.

حسین زاده بابیان اینکه با روی کار آمدن مجلس جهادی و بازنگری در قوانین دست و پاگیر اداری مربوط به سرمایه‌گذاری می‌تواند نقش اساسی را ایفا کند، تصریح کرد: اقدامات انقلابی، شجاعانه، هماهنگ و همدل کننده مجلس شورای اسلامی می‌تواند حرکت به‌سوی تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» را تسهیل کند.

وی درباره پتانسیل‌ها و ظرفیت شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در بحث تولید، گفت: این حوزه انتخابیه در عرصه‌های صنعت، انرژی، کشاورزی و دامداری می‌تواند با توجه به منویات رهبری و مشارکت مردمی حرف‌های خوبی برای ایجاد رونق و جهش تولید داشته باشد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین