جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

صهیونیست‌ها در داخل و خارج نگران باشند

رهبر مقاومت اسلامی لبنان در بخشی از سخنان خود به مناسبت هفتمین روز شهادت سمیر قنطار سردار آزادگان مقاومت، تاکید کرد که حزب الله قطعا به ترور شهید قنطار پاسخ…

رهبر مقاومت اسلامی لبنان در بخشی از سخنان خود به مناسبت هفتمین روز شهادت سمیر قنطار سردار آزادگان مقاومت، تاکید کرد که حزب الله قطعا به ترور شهید قنطار پاسخ خواهد داد و صهیونیست ها باید نگران بمانند.

به گزارش میلادلارستان و  به نقل از  العالم، سید حسن نصرالله گفت: ما بی شک به ترور سمیر قنطار پاسخ خواهیم داد و هیچ تردیدی در این زمینه وجود ندارد‬‎ . نصرالله ادامه داد: به مرزها از الناقوره تا آخرین موضعی که اسرائیلی‌ها در نزدیک جولان اشغالی هستند بنگرید، نظامیان دشمن کجا هستند؟ آیا همچون موش‌هایی نیستند که در سوراخ‌ها مخفی شده‌اند؟ بر اسرائیلی‌ها لازم است همانگونه که امروز در نگرانی به سر می‌برند در داخل و خارج هم نگران باقی بمانند‬‎.

‫دبیر کل حزب الله تاکید کرد: تبعات و تهدیدهایی که با آن روبرو هستیم، هر چه می‌خواهد باشد، ما از چیزی نمی‌ترسیم، ما نمی‌توانیم و اجازه هم نداریم که در برابر ریخته شدن خون مجاهدان و برادرانمان در هر نقطه‌ای از جهان بی تفاوت باشیم، هم اکنون پاسخ به ترور القنطار در دستان کسانی است که خون بهای مجاهدان به دستشان سپرده شده است.

‫وی افزود: به همین سبب امروز به مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم دعوت می‌کنیم، یکی از نبردهای تمام عیار ما که اکنون در حال انجام هستیم، باقی ماندن در سرزمین است، یعنی باقی ماندن فلسطینی‌ها در سرزمینشان حتی اگر برای این باقی ماندن دست به اقدامی بزنند و همین کار را باید انجام دهند تا بتوانند مسئله فلسطین را باقی نگه دارند و حفظ کنند، مسئولیت امت اسلام این است که به فلسطینی‌ها کمک کند تا در سرزمین و منازل خود باقی بمانند و این یک مسئولیت بزرگ و جدی است

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین