جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سیرصعودی مبتلایان به کرونا در فارس/شناسایی 111 مورد جدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون ۳۶ نفر در استان فارس جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون ۳۶ نفر در استان فارس جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: با افزوده شدن ۱۱۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس، آمار کنونی استان فارس به یک هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: تاکنون ۳۶ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: ۳۴۰ نفر از مبتلایان به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۳۴۸ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

لطفی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۹ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او افزایش شناسایی موارد جدید در استان را توسعه آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی ویروس کرونا و انجام تست‌های تشخیص این بیماری در بین افراد مشکوک اعلام کرد.

لطفی از همه مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن، از تردد‌های غیرضرور با جدیت پرهیز کنند، زیرا مهم‌ترین راهکار کنترل و پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹، جلوگیری از مواجهه با ویروس کرونا است، همچنین به شایعات توجه نکنند و اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را از رسانه ملی و وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین