پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

غربال گری و تب سنجی در ورودی و خروجی لارستان همچنان در حال اجراست

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، تاکید کرد: ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، تمام توان خود را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا به کار گرفته است. به گزارش میلادلارستان…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، تاکید کرد: ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، تمام توان خود را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا به کار گرفته است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، بار دیگر، جاده های مواصلاتی شهرستان را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدید، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی از زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، دانشکده علوم پزشکی، هلال احمر، شهرداری ها، دهیاران و یاوران شوراها که بصورت شبانه روزی جهت تب سنجی و کنترل ورود مسافران به این شهرستان به منظور سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بعنوان جهادگران سلامت تلاش می کنند؛ تقدیر و تشکر نمود .

وی تصریح کرد: عملیات غربالگری و تب سنجی همچنان در مبادی ورودی و خروجی شهرستان به منظور کنترل و جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا در حال اجرا می باشد.

معاون استاندار فارس، ادامه داد: عبور از بحران کرونا مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و عموم مردم با یکدیگر است و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان نیز تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا به کار گرفته است.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین