سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تثبیت تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در لارستان

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در لارستان، مورد جدیدی از بیماری کرونا نداشته ایم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم…

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در لارستان، مورد جدیدی از بیماری کرونا نداشته ایم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، بهزاد رضایی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در لارستان، مورد جدیدی از بیماری کرونا نداشته ایم و سایر نمونه‌های مشکوک به این ویروس که طی ۴۸ ساعت گذشته ارسال شده بود منفی اعلام شد.

او ادامه داد: آمار مثبتی که به صورت روزانه اعلام می‌شود صرفا مربوط به افرادی است که نمونه گیری از آن‌ها صورت گرفته و نمونه‌ها به شیراز ارسال شده و پاسخ مثبت دریافت کرده ایم و الزما تعداد کرونا ویروس منطقه نیست.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: افراد زیادی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، اما علامت دار نبوده اند و در نتیجه به مراکز درمانی مراجعه نکرده اند و اگر هم مراجعه‌ای داشته اند با توجه به اینکه علائمی مانند تب، سرفه و بدن درد نداشته اند از آن‌ها نمونه‌ای گرفته نشده است یا افرادی بوده که مراجعه کرده اند نمونه هم از آن‌ها گرفته شده و تصاویر سی تی اسکن و آزمایشات آن‌ها موید آلودگی با ویروس بوده، اما جواب آن آزمایش منفی شده است.

بهزاد رضایی تصریح کرد: بنابراین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در منطقه بیشتر از تعدادی است که تاکنون اعلام شده است و به همین دلیل مردم باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند.

او از شهروندان درخواست کرد: در زمینه قرنطینه، پایش و استفاده دارو همکاری لازم را با نیرو‌های بهداشت و درمان و پزشکان داشته باشند تا زمانی که این بحران را پشت سر بگذاریم.

تاکنون ۵۲ نفر در لارستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین