پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مهار آتش سوزی عرصه‌های طبیعی منطقه چهاربرکه لارستان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان گفت: با حضور به موقع نیروهای این اداره، آتش سوزی عرصه‌های طبیعی منطقه چهاربرکه کاملا مهار شد. به گزارش میلاد لارستان به…

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان گفت: با حضور به موقع نیروهای این اداره، آتش سوزی عرصه‌های طبیعی منطقه چهاربرکه کاملا مهار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، منصور رضایی گفت: وقوع حریق در منطقه چهاربرکه شهرستان لارستان که به دلیل بی احتیاطی گردشگران حادث شده و سطحی معادل ۲۰۰ مترمربع را درگیر کرده بود، با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی، مهار شد.

او گفت: خوشبختانه در بهار امسال شاهد بارندگی های خوبی در سطح شهرستان بودیم که همین امر موجب رویش گیاهان و ایجاد پوشش گیاهی مناسب و متراکم در عرصه های منابع طبیعی شده است بطوری که با آغاز فصل گرما و خشک شدن گیاهان یکساله و علفی و وزش بادهای موسمی درصد احتمال وقوع آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی لارستان افزایش خواهد یافت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان با اشاره به نقش ۹۵ درصدی عوامل انسانی در وقوع حریق در عرصه‌های مرتعی و جنگلی، گفت: آموزش و اطلاع رسانی به مردم یکی از راهکارهای موثر که در راستای پیشگیری و کاهش آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین