پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جزئیات عودت هزینه سرویس مدارس به والدین

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: بر اساس قراردادهای منعقدشده هزینه سرویس مدارس، باید به والدین بازگردانده شود. به گزارش میلاد لارستان مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در…

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: بر اساس قراردادهای منعقدشده هزینه سرویس مدارس، باید به والدین بازگردانده شود.

به گزارش میلاد لارستان مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره هزینه بازگشت سرویس مدارس به والدین گفت: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته مابین والدین، آموزش و پرورش و شرکت‌های ارائه خدمات سرویس مدارس باید نسبت به بازگشت هزینه‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کارگروهی با عنوان ماده ۱۸ متشکل از نماینده آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر تشکیل می‌شود و بر اساس قرارداد منعقد شده بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد و هزینه سرویس مدارس به والدین عودت داده خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور بیان داشت: یکسری از مدارس هزینه سرویس مدارس را قبل از پایان سال تحصیلی به صورت کامل دریافت کردند که باید این مبالغ به والدین بازگردانده شود.

ضامنی خاطرنشان کرد:در صورتی که سال تحصیلی تداوم پیدا کند باید ماه‌های بیشتری سرویس مداس ادامه یابد و این موضوع نیز تابع قرارداد فیمابین شرکت‌ها و والدین است.

وی تاکید کرد: در هر صورت بر اساس کارگروه ماده ۱۸ باید در این خصوص تعیین تکلیف صورت بگیرد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: قراردادهای سرویس مدارس برای تمامی شهرها یکی است ولی ممکن است به دلیل شرایط منطقه‌ای و محله‌ای بعضی از موارد را به توافق در این قرارداد قید کرده باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین