پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

جعفرپور:باید تجارب سال 98 را به عنوان سکوی پرش و پرتاب در سال 99 قرار دهیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خوداتکایی و جهش تولید را شاه کلید رفع مشکلات سال ۹۹ دانست و گفت: دولت باید تمامی توان خود را در سال ۹۹ برای رفع مشکلات…

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خوداتکایی و جهش تولید را شاه کلید رفع مشکلات سال ۹۹ دانست و گفت: دولت باید تمامی توان خود را در سال ۹۹ برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرد و از چالش ها و مشکلات ۹۸ به عنوان نقشه راه استفاده کند.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه علیرغم اینکه سال ۹۸ برای مردم سخت گذشت اما عبرت‌ها و دستاوردهای معنوی زیادی را به همراه داشت، گفت: تجاربی که به دست آمد سرمایه‌‌ای است که ارزان به دست نیامد و باید در سال ۹۹ از این تجارب و دستاوردها به نحو احسن استفاده کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید تجارب سال ۹۸ را به عنوان سکوی پرش و پرتاب در سال ۹۹ قرار دهیم، ادامه داد: روحیه انقلابی و جهادی تنها مربوط به مردم نیست و باید در مسئولان، دستگاه‌ها و حکومت به وجود آید و مجلس، دولت و قوه قضائیه زمینه‌ساز حرکت‌های انقلابی مردم باشند.

نماینده مردم لارستان در مجلس دهم افزود: مردم در صورت هموار بودن مسیر به صحنه می‌آیند اما در برخی موارد به اندازه‌ای فراز و نشیب و دست انداز سر راهشان ایجاد می‌شود که نشاط را از آنها گرفته و دلسرد و منفعل می‌کند.

جعفرپور خوداتکایی و جهش تولید را شاه کلید رفع مشکلات کشور دانست و افزود: برای عبور از مشکلات در سال ۹۹ نیاز به وحدت، تلاش همه جانبه و تعامل سه قوه داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید اعتماد به نفس را در تولیدکنندگان، جوانان و دانشمندان تقویت کرد، ادامه داد: دولت باید تمامی توان خود را در سال ۹۹ برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرد و از چالش ها و مشکلات سال ۹۸ به عنوان نقشه راه استفاده کند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جعفرپور:باید تجارب سال 98 را به عنوان سکوی پرش و پرتاب در سال 99 قرار دهیم”

  1. مدینه صابری گفت:

    آقای جعفرپور ؛ جهش تولید و شعارهای سال وقتی محقق می شود که مسئولان هر شهرستان استعدادها را از نطفه خفه نکنند. و به کارهای انجام شده توسط کارمندانشان بها دهند .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین