پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اطلاعیه مهم اتاق اصناف لارستان در خصوص بازگشایی واحدهای صنفی+لیست

اتاق اصناف لارستان در خصوص بازگشایی واحدهای صنفی و شرایط مقرر شده در مورد بیماری کرونا اطلاعیه ای صادر کرده است. به گزارش میلاد لارستان، اتاق اصناف لارستان در خصوص…

اتاق اصناف لارستان در خصوص بازگشایی واحدهای صنفی و شرایط مقرر شده در مورد بیماری کرونا اطلاعیه ای صادر کرده است. به گزارش میلاد لارستان، اتاق اصناف لارستان در خصوص بازگشایی واحدهای صنفی و شرایط مقرر شده در مورد بیماری کرونا اطلاعیه ای صادر کرده و بازگشایی برخی اصناف دیگر را اعلام نموده است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به دستورالعمل های صادره از مرکز استان مبنی بر تعطیلی مشاغل پر خطر و بازگشایی مشاغل کم خطر بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی صادره از وزارت بهداشت بر اساس مصلحت منطقه و بازار که در رعایت تعطیلی های این ایام پیشقدم بوده اند، با سپاس از این همراهی، طبق هماهنگی با ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان لارستان برنامه بازگشایی و تعطیلی اصناف به شرح ذیل اعلام می گردد:

الف) اصنافی که در ایام آتی نیز تا اطلاع ثانوی مطلقاً تعطیل اعلام گردیده اند شامل:

– تالار های پذیرایی و باغهای مجالس

– سالنهای مراسم عمومی

– سالنهای بدنسازی

– باشگاه های ورزشی

– اماکن اقامتی و هتلها

– مراکز بازی ،تفریحی و گیم نت ها

– قهوه خانه، کافه تریا و…

– آرایشگاه های زنانه

ب) اصنافی که مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی و ثبت نام در سایت سلامت وزارت بهداشت به آدرس (اینجا) می توانند به بازگشایی واحد صنفی خود اقدام فرمایند شامل:

رستوران، کبابی، بیرون بر، فست فود، ساندویچی ها فقط در صورت بیرون بر بودن و پرهیز از هرگونه تجمع مشتری و تعطیلی سالن پذیرایی می توانند فعالیت خود را ضمن رعایت پروتکل های مخصوص واحد صنفی آغاز نمایند.

– فعالیت و بازگشایی آرایشگاه های مردانه در صورتی که پذیرش مشتریان بصورت زمان بندی و تکی صورت پذیرد همراه با جمع کردن صندلی های انتظار و با رعایت پروتکل مربوطه امکان پذیر می باشد.

– اصنافی که در معرض تماس مشتری با اجناس می باشند حتی المقدور این رویه را اصلاح و با رعایت کامل پروتکل های مربوطه می توانند فعالیت خود را آغاز نمایند.

ساعات کاری

صبح : از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰

عصر : از ساعت ۱۷:۰۰ الی ..۲۱

در پایان ضمن سپاس از همراهی و همدلی شما اعلام می دارد رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی صنوف، الزامی است و در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت، طبق مقررات مربوطه با متخلفین برخورد خواهد شد

عبدالرسول قدسی

اتاق اصناف شهرستان لارستان

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین