جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

5 شهر لارستان امسال به شبکه گاز می پیوندند

مدیرعامل گاز استان فارس از به شهرهای بیرم، عماد شهر، دهکویه، جویم و بنارویه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، مدیرعامل گاز استان فارس از اقدامات…

مدیرعامل گاز استان فارس از به شهرهای بیرم، عماد شهر، دهکویه، جویم و بنارویه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، مدیرعامل گاز استان فارس از اقدامات اجرایی برای گازرسانی به شهرهای این استان در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید و ضرورت فراهم نمودن بستر مناسب برای استفاده صنایع کوچک و بزرگ استان از انرژی پاک و ارزان، برنامه‌ریزی لازم برای گسترش حداکثری شبکه‌های گازرسانی با تمام ظرفیت انجام شده است.

غلامعباس حسینی مدیرعامل گاز استان فارس روز شنبه با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴ شهر دوزه، کامفیروز، خانیمن و چاهورز به شهرهای گازدار استان فارس پیوستند افزود: در سال جاری نیز عملیات گازرسانی به ۹ شهر رستاق، فدامی، دوبرجی، بیرم، عماد شهر، دهکویه، جویم، بنارویه و دهرم در شهرستان‌های داراب، لارستان، لامرد و فراشبند در حال انجام است و تا پایان امسال ۴ شهر از این مجموعه گازرسانی خواهند شد.

حسینی تعداد شهرهای گازرسانی شده استان فارس را ۱۰۱ شهر اعلام کرد و گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در جامعه شهری استان ۹۸.۷ درصد می باشد و با پایداری مداوم عرضه انرژی، زمینه مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال فراهم شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین