جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

یگانه:‌خواهشا مسافرین ورودی به لار 2 هفته قرنطینه خانگی باشند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان موکدا از مردم دزخواست نمود که مسافرینی که به هر طریقی وارد منطقه می شوند،‌ به مدت دوهفته در قرنطینه خانگی بمانند.  به گزارش…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان موکدا از مردم دزخواست نمود که مسافرینی که به هر طریقی وارد منطقه می شوند،‌ به مدت دوهفته در قرنطینه خانگی بمانند.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان،‌یگانه با اشاره به وجود برخی بیماران کرونایی در پروازهای فرودگاه  اظهار داشت: همکاران ما در معاونت بهداشتی و واحد واگیر با آمادگی ۱۰۰ درصدی در فرودگاه حاضر هستند. وی گفت: با همکاری دانشکده علوم پزشکی و فرودگاه بین‌المللی لارستان، همه مسافران پرواز امارات مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: مشکل بزرگ ما، مسافران کویت و سایر مبدا های خارج کشور است که از طریق فرودگاه های دیگر وارد ایران شده و سپس به منطقه می آیند و ما از ورود آنان اطلاع پیدا نمیکنیم.

وی در پایان بیان داشت: بطور جدی درخواست میشود مسافرانی که از هر طریقی وارد منطقه شده اند به مدت دو هفته در قرنطینه و ایزوله خانگی باشند و حتی با خانواده خود با رعایت نکات لازم ارتباط گیرند.*

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین