جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مرمت برکه حاج عبداله در نهضت بهسازی برکه های لارستان+تصاویر

نهضت بهسازی برکه ها در لارستان اینبار به سراغ برکه حاج عبداله رفته است. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، برکه حاج عبداله که در مجاورت برکه سید علینی…

نهضت بهسازی برکه ها در لارستان اینبار به سراغ برکه حاج عبداله رفته است. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، برکه حاج عبداله که در مجاورت برکه سید علینی و برکه چهوو قرار دارد، از جمله برکه های سده های گذشته لارستان است که تا چندی پیش  مورد بی مهری قرار گرفته و در حال متروکه و معدوم شدن بود اما از سال ۹۷  با آغاز نهضت بهسازی برکه ها در لارستان مرمت و تعمیر این برکه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بر همین اساس اواخر سال ۹۸  لایروبی و بازگشایی یکی ازتیتخ های این آب انبار آغاز شده و در بارندگی سال گذشته آبگیری ٖآن انجام گرفت اما ادامه مرمت برکه حاج عبدالله با کمبود بودجه مواجه شد. خوشبختانه به طور مجدد در سال ۹۹ خیراندیشی تعمیر و مرمت  برکه و برکه چهوو را تقبل نمود.

هم اکنون احداث یک چهارطاقی بر تیتخ جنوبی برکه حاج عبدالله در حال انجام است و امید است با نصب در و تعبیه پمپ و مخزن آب، امکان استفاده از آب این آب انبار میسر گردد. لازم به ذکر است در صورت تامین بودجه محوطه سازی برکه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بنا به اعلام نهضت بهسازی برکه ها در لارستان، لایروبی جباغ، به عنوان ممر اصلی برکه های محلات دروازه شیراز، پاقلعه، آردفروشان، بازار کهنه، محله صاحب الزمان(عج) و مسجد جامع در برنامه های این گروه مردمی قرار دارد و افرادی که تمایل به مشارکت در این طرح خداپسندانه  دارند، می توانند با شماره ۰۹۱۷۹۸۱۵۲۷۷ تماس بگیرند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین