سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال کمک‌درمانی به نیازمندان لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت ۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال کمک‌هزینه خدمات بهداشت و درمان به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال جاری خبر…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت ۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال کمک‌هزینه خدمات بهداشت و درمان به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور بعدازظهر امروز در جمع یاوران سلامت این نهاد با بیان اینکه برخورداری از بهداشت و سلامتی یکی از حقوق مسلم فردی و اجتماعی هر فرد است، اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۷۸۷ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در لارستان از خدمات بهداشتی و درمان بهره‌مند شده‌اند.

وی بابیان اینکه بیمه تأمین اجتماعی، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از خدمات موردی درمان، استفاده از خدمات ویژه درمانی و سایر خدمات بهداشتی درمانی از جمله حمایت‌های کمیته امداد لارستان به نیازمندان در زمینه تأمین سلامت است، افزود: این خدمات بااعتباری بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام لارستان برای جامعه هدف تصریح کرد: این نهاد در راستای بهداشت و پیشگیری از بیماری مددجویان که درنهایت منجر به‌سلامت فکری و جسمی آن‌ها می‌شود، خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

مدیر کمیته امداد لارستان در مورد خدمات بهداشتی این نهاد نیز، گفت: در قالب دوره‌های آموزشی، توزیع لوازم بهداشتی، بهسازی محیط‌های کاری مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی، غربالگری بیماری‌های شایع، احداث سرویس‌های بهداشتی در مناطق روستایی و بهسازی آن در تمام مناطق روستایی و شهری، سنجش سلامت مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی، توزیع فصلی سبد غذایی به بیماران و غیره ازجمله این اقدامات است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین