جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

حسنی: ایجاد شهرستان اوز آغاز فعالیت در توسعه رفاهی است، نه پایان راه

امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز، کراماتی شهردار، عبدالعزیز خضری رئیس و اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز با حضور در فرمانداری، با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی مردم اوز را مردمی با فرهنگ والا و غنی دانست و گفت: اوز منشا علم و دانش و فرهنگ و دارای نیروهای انسانی توانمند است که از سابقه دیرینه و پشتوانه قوی تاریخی و فرهنگی و از سنت ها و اعتقادی قوی برخوردار هستند.

حسنی مشارکت پذیری مردم اوز در کارهای عام المنفعه را ارج نهاد و خاطرنشان کرد: این خصیصه خوب، موجب رونق و نشاط اجتماعی و همبستگی فرهنگی و پیشرفت امور در همه زمینه ها می شود.

وی روحیه مردم اوز را روحیه عالی و مناسب دانست و گفت: مردم اوز همیشه مشکلات خود را با سعه صدر، تدبیر و از طریق کانال های قانونی پیگیری می¬کنند و این نشان از فرهنگ بالای مردم اوز است.

معاون استاندار فارس رفتار خوب علما و بزرگان شهر اوز را نمونه عینی اخلاق محوری و خدامحوری دانست و گفت: این موضوعات باعث می شود که عامه مردم نیز به تبعیت از این افراد، الگوهای خود را تقویت کنند و برای رسیدن به مقاصد خود تلاش کنند و اهداف اجتماعی نیز با سهولت بیشتری شکل بگیرد.

فرماندار ویژه لارستان زیربنا و محوریت رسیدن به مقصدی خاص را نتیجه همبستگی مردم دانست و گفت: توجه به قانون و همبستگی و وحدت و همدلی خوب مردم با تدبیر اوز بود که موجب ارتقاء سیاسی آنان گردید و همبستگی با لارستان بزرگ در ابعاد فرهنگی و اجتماعی مستحکم‌تر نمود.

حسنی با اشاره به اینکه اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی با شور و نشاط خاصی در راستای ترویج علم و دانش و آموزش منطقه گام بر می دارند تصریح کرد: نقش دانشگاه و مراکز آموزشی در کمک به رشد و توسعه منطقه نقشی مهم و اساسی است و دانشگاه بایستی پیوند محکمی را با دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایجاد کند و به کمک آنان بیاید.

نماینده عالی دولت در لارستان اضافه کرد: اگر منطقه ارتقاء پیدا کرد باید سطح رفاهی مردم نیز رشد کند بنابراین مردم اوز همچون گذشته با همبستگی بیشتر و همدلی و همراهی هم با هماهنگی فرمانداری تلاش کنند تا دستگاه های اجرایی در شهرستان مستقر شوند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: اگر بر روی داشته های خود پافشاری کنیم و نقاط قوت خود را ببینیم، مطمئنا موجب اعتماد به نفس و خود باوری می¬گردد که این نیز افزایش انگیزه ها را در پی دارد و نهایتاً تبدیل به اعتماد عمومی و هم افزایی خواهد شد که بر اساس آن می توان در جهت کارهای بزرگ¬تر قدم برداشت.

وی در پایان تاکید کرد: نگذارید اختلافات و دو دستگی‌ها در بین مردم باشد و مهمتر اینکه تقسیمات کشوری نبایستی فاصله ها را زیادتر کند که تاکنون نیز انصافا چنین نبوده است، چرا که مردم جنوب فارس از نظر سرزمینی، فرهنگی و مراودات اجتماعی پیوند عمیقی دارند.

پیش از این نیز امام جمعه، شهردار، رئیس و اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اوز مواردی را مطرح و از معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان که نهایت همکاری را با شهرستان اوز دارند، تقدیر و تشکر کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین