چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

لارستان؛ میزبان مسابقات اتومبیلرانی جنوب فارس

میلاد لارستان: نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود جمعه ۱۸ دی ماه با حضور نمایندگان ۵ شهرستان در لارستان برگزار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، نخستین…

میلاد لارستان: نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود جمعه ۱۸ دی ماه با حضور نمایندگان ۵ شهرستان در لارستان برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود با حضور نمایندگانی از شهرستان‌های فسا، جهرم، گراش، داراب و لارستان جمعه ۱۸ دی ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

نمایندگان این شهرستان‌ها با ۳۰ اتومبیل در کلاس آزاد در پیست اتومبیلرانی لارستان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، شروع مسابقات ساعت ۹ صبح روز جمعه است.

این دوره از رقابت‌ها در رشته آفرود و با حضور اتومبیل‌های ۲ دیفرانسیل برگزار می‌شود. ظرفیت و امکانات لارستان در برگزاری این دوره از مسابقات در این شهرستان تاثیرگذار بوده است.

پیش از این در مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود استان که به میزبانی شیراز برگزار شد، سعید کمالیان تنها نماینده لارستان توانست در کلاس شش سیلندر کاربراتور و کلاس آزاد ، مقام نخست را از آن خود کند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین