جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استاندار فارس: گازرسانی به روستاهای لارستان دو برابر شده است

استاندار فارس با بیان اینکه هم اینک افزون بر پنج هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در بخش ها و روستاهای شهرستان لارستان در حال اجراست، گفت: گازرسانی به روستاهای این…

استاندار فارس با بیان اینکه هم اینک افزون بر پنج هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در بخش ها و روستاهای شهرستان لارستان در حال اجراست، گفت: گازرسانی به روستاهای این شهرستان از ۴۵درصد اوایل دولت تدبیرو امید سال ( ۹۲) به بالای ۹۵درصد در آغاز سال ۹۹ رسیده است.

به گزارش میلاد لارستان، عنایت الله رحیمی در آیین کلنگ زنی طرح های گازرسانی به بخش جویم و بنارویه لارستان اظهار داشت: با انجام عملیات اجرایی گازرسانی به بخش های بنارویه و جویم و روستاهای تابعه این بخش ها رقمی افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به مجموع این سرمایه گذاری اضافه شد.

استاندار فارس همچنین گفت: برای خط انتقال گاز از بنارویه به بخش جویم رقمی افزون بر یک هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان داشت: عملیات اجرایی گازرسانی به بخش جویم و روستاهای تابعه این شهر از توابع شهرستان لارستان یکی از این طرح های مهم است که برای اجرای ان رقمی افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

رحیمی اضافه کرد که با بهره برداری از این طرح مهم که حدود یک سال به طول خواهد انجامید بیش از هفت هزار خانوار در بخش جویم و روستهای تابعه از گاز طبیعی بهره مند خواهد شد

رحیمی بیان کرد: رویکرد و راهبرد اساسی دولت تدبیرو امید همواره بر توسعه متوازن منطقه ای و خدمات رسانی مطلوب به روستاها و مناطق کمتر برخوردار استوار بوده که البته یکی از مهمترین شاخص های مهم در تحقق این مهم گازرسانی و بهره مندی مردم از این تسهیلات ارزشمند است.

رئیس جمهوری در دیدار اخیر با استانداران به برخی خدمات و دستاوردهای این دولت در بخش های مهم زیربنایی و حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی اشاره کرده بود که به گفته حجت الاسلام روحانی در حوزه گازرسانی به روستاها از حدد ۱۴ هزار روستا در آغاز این دولت هم اینک به ۳۰هزار روستا یعنی حدود دو برابر رسیده است.

وی گفت: اختصاص مبلغ یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه پایدار در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته کشور با همین هدف بوده است.

استاندار فارس همچنین گفت:‌ البته خدمت رسانی به روستاها و بخش های مختلف در استان فارس به دلیل حجم گستردگی و حوزه وسیع جغرافیایی ، پراکندگی روستاها و همچنین سخت گذر بودن و یا طولانی بودن مسیر بخش ها و روستاها و با نگاه توسعه متوازن مورد تاکید دولت، تا حدودی سخت تر و ثقیل تر نسبت به سایر مناطق کشور است.

وی ابراز داشت: دولت دوازدهم با وجود تحریم های دشمنان، مشکلات اقتصادی و محدودیت منابع مالی اما همواره از خدمات رسانی به مردم روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته با رویکرد عدالت محوری تاکید ورزیده است.

رحیمی با اشاره به طرح های مهم توسعه ای در روستاها و بخش های مختلف و سرمایه گذاری عظیم دولت در این حوزه نیز گفت: شهرستان لارستان ظرف سال های گذشته بویژه در حوزه طرح های اقتصادی وبا استفاده از توان وظرفیت خیرین و سرمایه گذاران بر روی ریل توسعه قرار گرفته است.

استاندار فارس صبح پنجشنبه پنجم تیرماه ۹۹ در آغاز سفر یک روزه خود به شهرستان لارستان، در شهر جویم از توابع این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد استقبال قرار گرفت.

استاندار فارس در این سفر علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی و اقتصادی، قرار است از برخی طرح های مهم این شهرستان نیز بازدید خواهد کرد.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با تشریح جزئیات سفر استاندار جمعی از مسئولان اجرایی استان فارس به این شهرستان گفت: در این سفر یک روزه علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی از برخی طرح های عمرانی و اقتصادی در حوزه گازرسانی ، برق و انرژی ، راه، آب و بهداشت همچنین چند طرح مهم در بخش های مختلف مورد بازدید استاندارفارس قرار خواهد گرفت.

جلیل حسنی برخی طرح های مهم و قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان لارستان و بخش های تابعه در سفر پنجشنبه استاندار فارس را شامل سه طرح مهم گازرسانی به بخش های بیرم، جویم، صحرای باغ و بنارویه، افتتاح پست برق و همچنین آغاز عملیات اجرایی یک طرح راهسازی خواهد بود.

وی بیان داشت: سفر امروز استاندار و برخی از مسئولان اجرایی استان فارس به لارستان بر خلاف رویه‌های گذشته بیشتر در بخش ها و روستاها است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین