پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

چه پروژه هایی توسط استاندار فارس در سفر به لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد؟!

با حضور استاندار فارس آئین افتتاح و کلنگ زنی ۵ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان لارستان انجام شد. به گزارش میلاد لارستان، امروز پنجشنبه مصادف با ۵ تیرماه ۹۹…

با حضور استاندار فارس آئین افتتاح و کلنگ زنی ۵ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان لارستان انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان، امروز پنجشنبه مصادف با ۵ تیرماه ۹۹ عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس در سفر یک‌روزه خود به شهرستان لارستان، آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی در حوزه گازرسانی، برق و انرژی، راه، آب  و بهداشت برگزار شد.

در این سفر که با همراهی فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز صورت گرفت، طرح‌های مهمی از قبیل گازرسانی به بخش‌های بیرم، جویم، صحرای باغ و بنارویه، افتتاح پست برق و همچنین آغاز عملیات اجرایی یک طرح راهسازی در برنامه‌ها مشخص‌شده بود.

استاندار فارس در بدو ورود به شهرستان لارستان با حضور در بخش جویم کلنگ گازرسانی به بخش جویم بااعتباری بالغ‌بر ۲۱۰ میلیارد ریال را به زمین زد که با این اقدام، ۷ هزار خانوار در شهر جویم و روستاهای تابعه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه این سفر عملیات اجرایی فاز دوم طرح گازرسانی به بخش بنارویه با ۳۳۲ کیلومتر شبکه انتقال و اعتباری حدود ۷۹۰ میلیارد ریال آغاز شد که بدین ترتیب بیش از ۵ هزار خانوار به شبکه گاز سراسری متصل می‌شوند.

همچنین با حضور استاندار فارس مشعل گاز شهر بیرم و برخی از روستاهای تابعه با جمعیت ۴ هزار و ۲۰۰ خانوار روشن شد..

افتتاح پست برق ۱۳۲ کیلوولت عمادشهر بااعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال دیگر پروژه مهمی بود که توسط استاندار فارس کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی ۲۵ کیلومتر دیگر از احداث باند دوم محور ترانزیتی لارستان به جهرم حدفاصل سه‌راهی منصورآباد تا بخش بنا رویه بااعتباری افزون بر ۸۵۰ میلیارد ریال در جریان این سفر صورت گرفت.

استاندار فارس همچنین در این روز از نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی کورده  لارستان یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین طرح‌های اقتصادی اجرایی استان فارس به شهرستان لارستان بازدید کرد.این طرح با حجم سرمایه‌گذاری خارجی حدود ۱۲ میلیون دلار معادل بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین