پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اختصاص مشوق به شرکت‌های دانش بنیان شهرک‌های صنعتی فارس

به شرکت‌های دانش بنیان برای استقرار در شهرک‌های صنعتی، مشوق‌های حمایتی اختصاص می‌یابد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با…

به شرکت‌های دانش بنیان برای استقرار در شهرک‌های صنعتی، مشوق‌های حمایتی اختصاص می‌یابد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه مجموعه‌های دانش بنیان نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند گفت: این شرکت‌ها از مشوق‌های حمایتی بهره‌مند می‌‎شوند.

فتوحی در بازدید از مجموعه‌های دانش بنیان شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزود: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از تخفیف ۱۰ درصدی واگذاری زمین بهره‌مند شوند و یا درصد پرداخت مبلغ نقدی آن‌ها کاهش و مدت زمان اقساط پرداختی نیز افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات مناسب با نرخ سود پایین و مشاوره رایگان در اختیار واحد‌های دانش بنیان قرار می‌دهد.

فتوحی با بیان اینکه واحد‌های صنعتی که محصولات دانش بنیان تولید می‌کنند می‌توانند از این تسهیلات برای گسترش فعالیت‌ها و افزایش تولیدات خود استفاده کنند، افزود: با هدف تسهیل دریافت این نوع تسهیلات برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، فن بازار منطقه‌ای فارس مستقر در مرکز خدمات کسب و کار و شهرک فناوری صنایع شیمیایی شهرک صنعتی شیراز به واحد‌های صنعتی مشاوره رایگان می‌دهد و واحد‌های متقاضی می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین