پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جعفرپور اداره کل حمل و نقل جاده ای لارستان را شخصا از رئیس جمهور مطالبه کرد

در راستای مطالبه بحق مردم منطقه مبنی بر لزوم تاسیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لارستان علیرغم تاسیس آن در یکی دیکر از شهرستانهای کشور همزمان…

در راستای مطالبه بحق مردم منطقه مبنی بر لزوم تاسیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لارستان علیرغم تاسیس آن در یکی دیکر از شهرستانهای کشور همزمان با درخواست لازستان، طی روزهای اخیر به منظور بررسی موضوع پیگیری های مهمی از سوی نماینده مردم صورت گرفته و جعفرپور در همین خصوص شخصا از رئیس جمهور روحانی موضوع را مطالبه نمود‌‌. به گزارش میلاد لارستان به نقل از دفتر نماینده مردم اهم پیگیری های جعفرپور در ۴ محور و ۴ مقام کشوری به شرح زیر است:

۱_ جلسه با جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص راههای تحقق این مطالبه با توجه به سازمان اداری کشور و تجربه تصویب اداره کل راهداری جنوب سیستان و بلوچستان در دولت.

۲_ گفتگو با اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص ارسال هرچه سریعتر نظریه وزارت به سازمان امور اداری و استخدامی کشور و برخی موانع و مخالفتهایی که در درون منطقه باعث کندی کار شده است.

۳_ دیدار با واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و ارائه گزارش از اقدامات و پیگیری های انجام شده و قول مساعد دکتر واعظی بر پیگیری بمنظور تسریع در ارسال نامه به دولت و طرح در دولت.

۴_ دیدار با روحانی رئیس جمهور پس از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ارائه گزارش از مراحل کار و در خواست از ایشان برای رفع موانع و طرح هر چه زودتر موضوع در دولت که با موافقت رئیس جمهور مواجه گردید.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “جعفرپور اداره کل حمل و نقل جاده ای لارستان را شخصا از رئیس جمهور مطالبه کرد”

  1. امین گفت:

    مثل دو تا اداره کل که قبلا برامون گرفتی نشه بیشتر ضایع بشیم

  2. ناشناس گفت:

    ای خدا از دست شما رسانه ای ها…چندبار از یک سوراخ گزیده میشید…چرا تا کار تمام نشده و مجوز قطعی گرفته نشده رسانه ای میکنید تا این هم به سرنوشت اون دوتا اداره کل مبتلا بشه!!!!!!

  3. ناشناس گفت:

    سایت میلاد به جای اینکه اینهمه سعی کنید کارهای نماینده رو خوب جلوه بدید کمی هم به فکر پیشرفت شهر لار باشید
    مردم دیگه خسته شدن از این تعصبات بیجا….هنوز یک هفته نیست که کم کاری های نماینده اینقدر سر و صدای مردم رو در اورده …مطالبه گری به چه درد لار میخوره
    برید کمی هم از پیشرفت های جهرم و لامرد گزارش میدانی تهیه کنید و اونوقت نماینده رو به چالش بکشید تا شاهد پیرفت لارستان بزرگ باشیم

  4. ناشناس گفت:

    ماحصل این پیگیریها به کجا رسید .فعلا که رو کاغذ همه چی اکی هستش .در عمل چی؟جناب دکتر حال که مسوولین محترم متوجه شدند که میتوان با پیگیریهای مکرر از تهران به تمام خواسته ها رسید لطف کنید مصوبه دو اداره کل صنعت و معدن و جهادکشاورزی را نیز پیگیری تا بزودی این خواسته ی بحق مردم منطقه عملی شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین