یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

نيمه دوم شهريور 1375 – شماره 50 ( يوم‌الله دفاع مقدس)

۳۱ شهريور سالروز حماسه  و ايثار و خون از سويي و سالروز جنايت و كشتار و پليدي و زشتي از سوي ديگر بود. رژيم فريب خورده عراق با وعده‌هايي پوچ…

۳۱ شهريور سالروز حماسه  و ايثار و خون از سويي و سالروز جنايت و كشتار و پليدي و زشتي از سوي ديگر بود. رژيم فريب خورده عراق با وعده‌هايي پوچ دو لبه تيز قيچي استكبار شرق و غرب ان روز با يك آرايش حساب شده و قوي و به بهانه واهي به كشور امام زمان حمله كرد و به تصور اين كه در مدت چند روز مي‌تواند ايران اسلامي را به پاي ميز خفت‌بار مذاكره بكشاند ناجوانمردانه و ديوانه‌وار از زمين و هوا و دريا به بارش آتش مبادرت ورزيد و چهار استان مرزي كشور را با آتش گلوله‌ها باصطلاح خويش ناامن ساخت. وقتي خبرنگار غربي از سركرده رژيم عفلقي پرسيد كه شما تا كجا به پيش خواهد رفت؟ او با غرور استكباري خويش گفت اين مطلب را در تهران به شما خواهم گفت. او چنان در درياي نخوت و تكبر غرق بود كه تصور مي‌كرد ايران اسلامي بيدار و بيدارگر كه با رژيم دست نشانده استكبار جهاني به سركردگي آمريكا دست و پنجه نرم كرده و با عزم راسخ رهبر كبيرش،‌ مي‌رود كه قلدرمآبي را براي هميشه به زباله‌دان تاريخ بسپارد ببر كاغذي است كه با ترقه صدام خود را مي‌بازد غافل از اين كه «ان كيدالشيطان كان ضعيفاً» تعبير دلنشين امام راحل در اولين سخنراني پس از حادثه حملات رژيم بعثي دم مسيحايي بود كه نيروي عظيم هوايي را براي نواختن اولين سيلي به گونه صدام مهيا كرد.

امام نيروي عفلقي را به دزدي تفسير كردند كه سنگي انداخته و رفته است و با بياني ساده اما دلنشين و جذاب كه گويي از كوه رأفت و حقيقت براي انسان دوستان و طوفان و آتش براي دشمنان انسانيت سرچشمه مي‌گرفت ضمن نصيحت فرمودند: «من اگر چنانچه خداي نخواسته دامنه پيدا كرد اين كارهاي صدام حسين و ارباب‌هاي صدام حسين، تكليف ملت ايران راتعيين خواهم كرد و اميدوارم به آنجا نرسد و اگر برسد ديگر بغدادي نخواهد ماند»

اما صداميان سرمست از باده غرور اربابان و بي‌اعتنا به نصيحت رهبر مسلمانان به جنگ با مسلمين ادامه دادند و خود را براي هميشه در تارخ انسانيت سرافكنده نمودند.

از سوي ديگر ملت قهرمان پرور ايران با تمام وجود خود را براي پذيرش فتح يا شهادت مهيا ساخت و در طول مدت ۸ سال تجاوزگر را به خاك سياه نشاند و براي هميشه انديشه تجاوز به ايران را از افكار متجاوزين زدود و يوم‌ا… ديگري رقم زد.

از خداوند بخواهيم همه ما را در زمره پيروان واقعي ولايت قرار داده و با گسترش انديشه مقاومت و ايثار، ظلم ستيزي و بي‌اعتنايي به قلدر مآبان خروج دنيادوستي از قلب و ايجاد فرهنگ شهادت، اسلام و مسلمين را سربلند و پرچم جمهوري اسلامي را در قله افكار جهانيان به اهتزاز درآوريم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۴:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین