پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

انجام نخستین عمل جراحی پیشرفته مغز و اعصاب در بیمارستان خنج

جراحی مغز و اعصاب شهرستان خنج وارد مدار عملیاتی شد و عمل جراحی مغز و اعصاب بر روی نخستین بیمار با موفقیت انجام شد. به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم…

جراحی مغز و اعصاب شهرستان خنج وارد مدار عملیاتی شد و عمل جراحی مغز و اعصاب بر روی نخستین بیمار با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، عمل جراحی پیشرفته مغز و اعصاب توسط دکتر فاطمه تهمتنی، جراح مغز و اعصاب و تیم جراحی بخش مغز بیمارستان با همکاری دکتر رفیعی در بیمارستان نبی اکرم (ص) خنج انجام شد.

دکتر علی صفری، رئیس بیمارستان خنج با تاکید بر اینکه جراحی مغز و اعصاب شهرستان خنج وارد مدار عملیاتی شد و عمل جراحی مغز و اعصاب بر روی نخستین بیمار با موفقیت انجام شد اظهار داشت: با توجه به تکمیل زنجیره خدمات بخش های ویژه ICU و جراحی های پیشرفته مغز و اعصاب این بیمارستان قدم در فاز و مرحله جدیدی گذاشته است.

وی با اشاره به نخستین عمل جراحی موفقیت آمیز مغز و اعصاب در این بیمارستان گفت: این عمل بر روی زنی ۳۶ ساله از اهالی روستای هفتوان که به دلیل مسمومیت حاملگی و کاهش سطح هوشیاری تحت عمل سزارین اورژانس قرار گرفته بود انجام شد.

رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) خنج افزود: بیمار به علت فشار بالای حاملگی دچار خونریزی مغزی شده بود که با تشخیص جراحان و متخصصان عمل فوری مغز ضروری دانسته شد.

دکتر صفری تصریح کرد: این عمل با همکاری دکتر فاطمه تهمتنی، دکتر رفیعی و دکتر رضوی با موفقیت انجام شد و حال بیمار بعد از عمل کاملا رضایت بخش است و در بخش ICU بستری است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین