چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تجلیل کسبه بسیجی از پیشکسوت انقلاب و بازار لار+عکس

  جمعی از بازا‌ریان و کسبه بسیجی لار به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در منزل رییس سابق اتاق اصناف لارستان، از تلاش‌های بیش از ۳۰ سال حاج عبدالرسول…

 

جمعی از بازا‌ریان و کسبه بسیجی لار به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در منزل رییس سابق اتاق اصناف لارستان، از تلاش‌های بیش از ۳۰ سال حاج عبدالرسول قدسی، تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش میلاد لارستان، به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای تجلیل از پیشکسوتان جمعی از کسبه و بازاریان شهر لار با حضور در منزل حاج عبدالرسول قدسی از فعالان انقلابی، بازاری تلاشگر و رییس سابق اتاق اصناف لارستان تجلیل کردند.

این برنامه که از سوی بسیج اصناف لارستان، اتاق اصناف و بازاریان تدارک دیده شده بود، در یک جمع صمیمی خاطرات انقلاب در لار، وضعیت آن روزهای بازار و همچنین نحوه شهادت شهدای لارستان بازخوانی شد.

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله حاج عبدالرسول قدسی در عرصه‌های مختلف به ویژه در همراهی و همگامی با انقلاب و بازاریان لارستان تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است؛ در این برنامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان،رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی لارستان و همچنین مسوول نمایندگی حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین