سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حسین‌زاده از کارهای 4 ساله‌اش گفت؛ راه‌ و راه‌آهن تا بیمارستان و گازرسانی و ارتقاء!!

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با حضور در نماز جمعه شهر لار، اهم گزارش اقدامات خودش در طول ۴ سال نمایندگی‌اش ارائه کرد….

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با حضور در نماز جمعه شهر لار، اهم گزارش اقدامات خودش در طول ۴ سال نمایندگی‌اش ارائه کرد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر حسین حسین‌زاده تقریباَ یک ماه مانده به پایان کار نمایندگی ۴ ساله‌اش، برای چندمین‌بار در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار شرکت کرد و در بین نماز در یک سخنرانی اهم گزارشی از اقدامات انجام شده به مردم ارائه کرد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در غرب آسیا و حمله مستقیم به اسرائیل از داخل خاک ایران در پی حمله به کنسولگری کشور ایران در سوریه، اظهار داشت: عملیات پیروزمندانه وعده صادق ماحصل تلاش سپاه اسلام و شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم است و امروز کشور ما به قدرت بازدارندگی رسیده است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از همراهی صادقانه، دلسوزانه و مؤمنانه مردم حوزه انتخابیه به ویژه مردم شهر لار در طول ۴ سال اخیر تشکر کرد و افزود: شهر لار تنها شهری بود که من حتی در محله‌های آن نظیر؛ کوی‌گاله و کهویه و غیره حضور پیدا کردم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه بنده فرزند این دیار و منطقه هستم و از ابتدا خود را پسر همسایه معرفی کردم و بنده در کمال وحدت عملی، در خدمت همه مردم عزیز و دکتر بروجردی نماینده منتخب خواهیم بود و رشد و ایجاد زیرساخت‌های منطقه را ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: وحدت مردم جنوب فارس به همت بزرگان شیعه و سنی زبانزد عام و خاص است.

وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار بحث‌ راه‌آهن شیراز-جهرم-جویم-لار به بندرعباس در برنامه سال ۱۴۰۳ گنجانده شده و عملیات اجرایی آن با کمک دولت شروع خواهد شد، ادامه داد: با تلاش‌های بسیار زیاد در بودجه کشور گنجانده شد و ردیف بودجه برای آن تعریف شد.

حسین‌زاده با تشکر از وزیر نفت برای اختصاص بودجه از محل بودجه مسئولیت‌های اجتماعی به ۵ شهرستان جنوب استان فارس، عنوان کرد: بیش از ۸۳ طرح و پروژه ورزشی اعم؛ از سالن‌های ورزشی، چمن مصنوعی، بهسازی روستاها و نوسازی مدارس انجام شد و در حال حاضر ۲۹۰ میلیارد تومان در قالب جاده لار-جویم به جهرم از منابع نفت تخصیص پیدا کرده است.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه جاده لار به بستک از محل تهاتر با نفت با کمک نمایندگان هرمزگان انجام شد، بیان کرد: بحث راه‌اندازی کارگو فرودگاه لارستان پس از ۱۳ سال به سرانجام رسید و پروازهای خارجی توسعه پیدا کرد.

وی با اذعان به اینکه جاده لار-جویم جهرم پیشرفت ۵ برابری داشته و کل قطعات این محور به اضافه مسیر لار به بندرعباس و لار به بستک، زیرپیمان رفته و با هر شدت و ضعف در حال کار است، گفت: برای اولین‌بار دانشجویان پزشکی پس از ۶ ماه رفت‌وآمد مسئولان وزارت بهداشت و علوم در دانشکده‌های لار و گراش، بدلیل قوی‌تر بودن زیرساخت‌ها در گراش، قرار بود فقط به گراش ۲۰ دانشجو پزشکی اختصاص یابد اما بنده گفتم یا باید به هر دو دانشکده داده شود یا هیچ کدام موافقت نشود که خوشبختانه با کمک خیرین و مسئولین دانشکده علوم پزشکی لار هم در حوزه زیرساخت‌ها، کمک خوبی انجام داد.

حسین‌زاده با بیان اینکه در حوزه اینترنت، بهداشت‌ودرمان، ورزش، آبرسانی و غیره اقدامات خوبی صورت گرفت، تصریح کرد: در بحث آبرسانی با کمک قرارگاه امام‌حسن‌مجتبی(ع) برای نخستین‌بار آبرسانی از دریا با بودجه‌ای بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ۶ بخش جنوبی فارس را تا پایان سال ۱۴۰۵سیراب می‌کند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از اتمام پروژه کتابخانه بزرگ مرکزی شهر لار و همچنین شروع عملیات عمرانی قطعات باقی‌مانده از محورهای مواصلاتی خبر داد و یادآور شد: ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلوولت لارستان و منطقه ویژه اقتصادی جزء مصوبات سفر بوده است.

وی تحقق استقلال دانشگاه دولتی لار را با کمک دکتر جعفرپور و دکتر بروجردی دانست و گفت: نگاه ما تعاملی بوده است و اگر گفتیم فرزند همسایه و فرزند منطقه، نگاه ما در ادامه هم تعاملی خواهد بود.

دکتر حسین‌زاده از مراحل پایانی اخذ مجوز ۴ بیمارستان و آغاز ساخت آنها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: در بحث ارتقاء جویم به دلیل همراهی هوشمندانه مردم شهرهای لار، بنارویه و جویم تشکر می‌کنم.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای بخش‌های مرکزی و درزوسایبان تعیین شده و در آینده نزدیک کل شهرستان لارستان منطقه سبز محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: ارتقاء سیاسی درزوسایبان در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه چاه گازی شماره یک بیرم با تلاش شبانه‌روزی مسئولین شهر بیرم به سرانجام رسید، ادامه داد: توسعه اقتصادی منطقه و انرژی‌های پاک شکل بگیرد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده برای تغییر نگرش با استفاده از داشته‌ها پای به میدان گذاشتم و دنبال کردم، عنوان کرد: تلاش زیادی برای سفر رئیس جمهور به لارستان و افتتاح مجتمع بزرگ منیری انجام شد و انشاءالله قول دادند که به لار سفر می‌کند.

حسین‌زاده با بازخوانی تلاش‌های صورت گرفته برای اخذ میزبانی مسابقه بزرگ تیم‌های ملی ایران و روسیه در مجتمع منیری لار، بیان کرد: جشنواره حلوا مسقطی‌لاری، برپایی اردوهای تیم‌های ملی و بین‌المللی، نشان از ظرفیت شهر لار برای بین‌المللی شدن است.

وی با تأکید بر اینکه داشتن فرودگاه و رتبه پنجم پروازهای خارجی کشور در بین ۳۱ استان بسیار مهم است و ظرفیتی است که قابل چشم‌پوشی نیست، اضافه کرد: با هدف، برنامه‌ریزی و استفاده از تجربه بزرگترها موجب پیشرفت می‌شود.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی صحبت‌های خود را با این دکلمه پایان داد:

پدری که برای بُرد تو، زندگیش رو باخت

مادری که با دعاهایش زندگیت رو ساخت

مادر، تو را به جهان تقدیم می‌کند و پدر تلاش می‌کند که جهان را به تو تقدیم کند

مادر، تو را از سقوط نگه می‌دارد و پدر، تلاش می‌کند که سقوط نکنی

مادر، چگونه راه رفتن را به تو می‌آموزد اما پدر یادت می‌دهد در طول پیچ‌وخم زندگی چطور روی پای خود بایستی

مادر، بیمار می‌شود وقتی که گریه می‌‌کنی و پدر گریه می‌کند وقتی که بیمار می‌شوی

بنابراین، مادر چشمه محبت است و پدر چاه حکمت

مادر، قابل تغییر نیست و پدر قابل ستایش است

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “حسین‌زاده از کارهای 4 ساله‌اش گفت؛ راه‌ و راه‌آهن تا بیمارستان و گازرسانی و ارتقاء!!”

  1. ناشناس گفت:

    سلام ودرود خدا بر اقای حسین زاده نماینده محترم مردم منطقه لارستان در مجلس شورای اسلامی. خدایش کار به لاری و گراشی ندارم ولی خیلی برای منطقه زحمت کشید.از اجاییکه من مطلع میباشم و گراشی هم نبوده و لاری اصل میباشم ،در حوزه راه، توسعه فرودگاه توسعه و ارتقا دانشگاه دولتی لارستان،،احداث و توسعه زمینهای ورزشی در لار و کل منطقه لارستان بزرگ و در نهایت توسعه و بهره برداری از میادین نفتی در کل منطقه لارستان از جمله خدمات ایشان بوده است و در اینجا میتوانم بگویم خدمتی که ایشان کرد ، تمامی نمایندگان قبلی لاری انجام ندادند ولی شعار دادند و عمل نکردند

  2. ناشناس گفت:

    اقای حسین زاده خدا قوت دست شما درد نکند.خیلی برای تمامی منطقه لارستان زحمت کشیدید و خدا خیرتان دهد ودعای مردم بزرگ منطقه بدرقه راهتان باد.البته مردم لار فکر نکنند من گراشی هستم ولی لاری هستم واز محله کوریچان من همیشه واقعیت میگویم ولی لاری های خودمان فقط حرف زدند

  3. لاری گفت:

    تلاش چهار سال جناب حسین زاده نماینده محترم شهرستانهای جنوب فارس قابل تقدیر وتشکر میباشدموفقیت هر چه بیشتر و اینده روشن ترایشان همراه با تندرستي ارزومندیم

  4. نظر گفت:

    سلام از زحمات تشکر میکنم ولی طی چهار سال حداقل جاده لار جهرم نتونست تکمیل کنه و…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین