پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شهردار لار:تعامل ها بدون همدلی امکان پذیر نیست

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، با سه مسئول ارگان شهر لار دیدار و گفتگو کرد.به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار که قنبرنژاد شهردار و پرسنل این ارگان حضور…

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، با سه مسئول ارگان شهر لار دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار که قنبرنژاد شهردار و پرسنل این ارگان حضور داشتند، از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لارستان، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی لارستان دیدار کردند.
قنبرنژاد دیدارخود را با سرهنگ حسین خلیفه شروع کرد و با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لارستان، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به حافظان این خطه به گفتگو در مورد مسائل و مشکلات شهر و رفع آن پرداختند. همچنین محمدرضا قنبرنژاد به مناسبت هفته ناجا احداث پارک محله ای جهت خانواده ی نیروی انتظامی را در دستور کار خود قرار داد.
وی پس از آن به اداره ورزش و جوانان رفت و با حضور در دفتر محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، روز تربیت بدنی و ورزش را گرامی داشت و ازآنان تقدیر نمود.
دراین دیدار طیبی ضمن تقدیر از تمامی ادارات شهرستان به جهت اجرای با شکوه مراسم روز تربیت بدنی، به ارائه گزارش این روز در لارستان پرداخت.
قنبرنژاد پس از تقدیر از این دو ارگان به سراغ دانشگاه جامع علمی کاربردی رفت.
وی روز ۱۸مهرماه روز سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اهداء لوح یاد بود گرامی داشت و با مهدی اسماعیلی رئیس مرکز  آموزش به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل فرهنگی پرداخت.
قنبرنژاد درانتهای این دیدار گفت: هرچه زمان می گذرد فاصله ها بیشتر، علایق کمتر و اتباطات سردتر می شود.
این درحالی است که اسلام سنت صله رحم را به عنوان یک واجب دینی مورد تأکید قرار داده ومسلمانان را به آن سفارش کرده است.
زندگی دینی آن هم در یک کشور اسلامی نیاز به رعایت برخی ارزشها واجرای برخی دستورات دارد تا به وسیله آن زمینه پیشرفت و تعالی معنوی فراهم شود و در خدمت رسانی به مردم، دقیق تر شویم.
از این رو بنده و همکارانم به بهای مناسبت های ملی به دیدار این ارگان ها رفته تا درجهت پیشرفت لارستان بزرگ در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظر کنیم .
قنبرنژاد رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاه شهرداری دانست و گفت: تعامل ها بدول همدلی امکان پذیر نیست و خداوند را شاکرم که مسئولینی با درایت داشته و داریم، که توانسته ایم تا به امروز به این مرحله از موفقیت برسیم.
وی در پایان هر دیدار با اهداء لوح از رؤسای این سه اداره تقدیر کرد/.

 

خبرنگار: روابط عمومی شهرداری لار

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین