پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
آیت‌الله ایمانی تاکید کرد

لزوم شناسایی مناطق محروم فارس توسط دستگاه‌های اجرایی

میلاد لارستان: نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: در این استان مناطقی وجود دارد که از محرومیت ویژه‌ای برخوردار است و نیاز به شناسایی و توجه جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: در این استان مناطقی وجود دارد که از محرومیت ویژه‌ای برخوردار است و نیاز به شناسایی و توجه جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی بعدازظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از چند فضای آموزشی همزمان با سراسر کشور و پخش از طریق ویدئو کنفراس با بیان این‌که در این استان مناطقی وجود دارد که از محرومیت ویژه‌ای برخوردار است و نیاز به شناسایی و توجه جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد در سخنانی اظهار داشت: با توجه به مشکلات و معضلات پیش روی این استان، همچنین کمبود فضاهای آموزشی و دینی باید بستری فراهم شود تا نیازهای فارس کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام درخواست می‌شود که با تخصیص اعتبار نسبت به کمبودهای فضاهای آموزشی و دینی در این استان اقدام کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری نیز در پیامی از طریق ویدئو کنفرانس از اختصاص اعتباری افزون‌بر ۲۷۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام به استان فارس خبر داد.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی اظهار داشت: فارس استانی فرهنگی و با داشتن شاعرانی مانند حافظ و سعدی در جهان مطرح است و باید برای برطرف کردن محرومیت در مناطق کم‌برخوردار این استان گام برداشت.

وی با اشاره به این‌که استان فارس قطب کشاورزی کشور است و سهم بزرگی در خودکفایی محصولات سردسیری و گرمسیری دارد، افزود: محرومیت‌زدایی باید اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا فارس بتواند در زمینه خودکفایی گام‌های اساسی و تعیین‌کننده بردارد.

منبع: خبرگزاری فارس

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین