پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس منصوب شد

میلاد لارستان: مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار و حیدر علی کامیاب در حکمی از سوی وزیر ورزش به این سمت منصوب شد. به…

انتصابمیلاد لارستان: مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار و حیدر علی کامیاب در حکمی از سوی وزیر ورزش به این سمت منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس  بدون حضور هیچ مسئولی از وزارت ورزش  و جوانان پیش از ظهر امروز برگزار و حیدر علی کامیاب در حکمی از سوی وزیر ورزش به این سمت منصوب شد.

علی رضایی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در این مراسم اظهار داشت:  در سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به اداره کل ورزش و جوانان این استان تعلق گرفته بود که تنها ۹ میلیارد ریال آن جذب شد.

وی مشکل ورزش فارس را مشکلات مالی و نبود حامی مالی عنوان و خاطرنشان کرد: امید است از طریق مدیریت ارشد استان ارتباط خوبی بین ورزش و بخش خصوصی ایجاد شود.

جوانشیر کداخداپور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس، نیز در این جلسه گفت: استان فارس در زمینه ورزش استعدادهای خوبی دارد و مقام‌های مختلف ملی و فراملی را دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه امروز وضعیت ورزش استان فارس به ویژه در زمینه فوتبال نامناسب است افزود: ۸۰ درصد موفقیت یک مجموعه به مدیر آن مجموعه برمی‌گردد.

کدخداپور با تاکید بر اینکه به دلیل نبود صنعت در استان فارس ورزش این استان نیز بدون حامی مانده است تصریح کرد: همه باید به فکر احیاء ورزش استان باشند و اعتبارات این بخش باید به صورت حداکثری جذب شود.

وی با اشاره به تعهد استان فارس به فدراسیون کشتی برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی در این استان گفت: امید است این مسابقات نیز مانند مسابقه رالی به صورت باشکوه در استان فارس برگزار شود.

حیدرعلی کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، نیز در این مراسم با اشاره به وجود ۳۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان اظهار داشت: این پروژه‌ها فرصتی برای ورزش استان است و تکمیل آنها به توسعه زیرساخت‌های ورزشی کمک بزرگی می‌کند.

وی عنوان کرد: استان فارس در حوزه ورزش همگانی، حرفه‌ای، قهرمانی نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان استان و وزارت ورزش و جوانان دارد.

کامیاب در مورد مشکلات تیم بهمن شیراز نیز گفت: هزینه این تیم ۲۰ میلیارد تومان است که یک نفر به تنهایی از عهده آن برنمی‌آید بلکه باید مسئولان ارشد استان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین