پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

کسب رتبه برتر دانشکده علوم پزشکی لارستان بین 64 دانشگاه

دانشکده علوم پزشکی لارستان در بین ۶۴ دانشکده و دانشگاه، موفق به کسب رتبه شایسته پایش برنامه عملیاتی در ثبت پیشرفت و بارگذاری مستندات شده است. به گزارش روابط عمومی…

دانشکده علوم پزشکی لارستان در بین ۶۴ دانشکده و دانشگاه، موفق به کسب رتبه شایسته پایش برنامه عملیاتی در ثبت پیشرفت و بارگذاری مستندات شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، هر معاونت در دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی یک مدیر پایش برنامه عملیاتی دارد که هر ماه گزارش عملکرد آن واحد را بر روی سامانه HOP که سامانه برنامه عملیاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، بارگذاری می‌کند واین بارگذاری‌ها توسط مدیر پایش دانشگاه رصد می‌شود.

سجاد شرفی، مدیر پایش برنامه عملیاتی دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهارداشت: برنامه‌ها پس از ثبت در این سامانه توسط مسئولان وزارت خانه بررسی و به آن نمره می‌دهند تا مشخص شود هر دانشگاه یا دانشکده چقدر به هدفی که باید تحقق می‌یافت، نزدیک شده است.

وی افزود: سپس براساس این نمره ها دانشگاه و دانشکده ها رتبه‌بندی می‌شوند که در سال ۹۶ دانشکده علوم پزشکی لارستان موفق به کسب رتبه شایسته در بین ۶۴ دانشکده و دانشگاه شد.

شرفی خاطرنشان کرد: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی لارستان در مقایسه با دانشگاه‌های با سابقه کشور، کسب رتبه شایسته توسط این دانشکده افتخار بزرگی برای منطقه است.

وی با بیان اینکه هنوز برنامه عملیاتی به بودجه متصل نشده تصریح کرد: اتصال این برنامه به بودجه جز استراتژی‌های وزارت است و در صورت اعمال آن، با توجه به پایش برنامه عملیاتی بودجه دانشگاه‌ها تعیین می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین