پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ارتقاء متوازن مراكز تابعه راهبرد اساسي دانشگاه آزاد لارستان

معاون علمي به همراه كارشناس آموزش واحد لارستان از مراكز تابعه گراش، خنج و اوز بازديد و از نزديك با روساي اين مراكز علمي ديدار و گفتگو كردند. به گزارش…

معاون علمي به همراه كارشناس آموزش واحد لارستان از مراكز تابعه گراش، خنج و اوز بازديد و از نزديك با روساي اين مراكز علمي ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از يزداني خبرنگار خبرگزاري آنا، سيروس فارسي در حاشيه اين سفر  بيان كرد:‌ امكانات و پتاسيل هاي خوب و مناسبي در اين مراكز دانشگاهي وجود دارد، از جمله در دانشگاه آزاد اسلامي مركز خنج  بيش از ۴۰ هكتار زمين زراعي با مجوز آبي وجود دارد كه مي تواند يكي از  امكانات بالقوه اين مركز دانشگاهي در خصوص كسب درآمد غير شهريه اي باشد.

همچنين در خصوص مسائل آموزشي در اين مركز،  تصميمات خوبي اخذ شد تا در آينده نزديك شرايط براي رشد و تعالي بيشتر دانشگاه آزاد اسلامي مركز خنج فراهم شود.

وي همچنين به دانشگاه آزاد اسلامي مركز اوز اشاره كرد و گفت: به همت خيرين خوب اين شهرستان ساختمان هاي مجهز و امكانات خوبي در اين مركز دانشگاهي فراهم آمده است و شاهد رشد و پيشرفت بيشتر اين مجموعه علمي در سال هاي آينده خواهيم بود و اميدوارم  با همت خيرين  عزيز و امكانات خوب نرم افزاري و سخت افزاري فراهم شده در اين خصوص، شاهد جذب رشته هاي زير مجموعه هنر در مركز اوز باشيم .

فارسي در ادامه به ديدار خود از دانشگاه آزاد اسلامي مركز گراش اشاره كرد و گفت: در اين مركز علمي نيز امكانات مناسبي فراهم شده و مقرر شد بستري مناسب براي درآمد هاي غير شهريه اي فراهم شود و با تعامل انجام شده مقرر گردید اين مركز، تعدادي از رشته هاي خود را در اختيار دانشگاه آزاد اسلامي لارستان قرار دهد تا شرايط يك تعامل و ارتباط دوسويه در اين خصوص فراهم شود.

معاون علمي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با بيان اين موضوع كه ارتقاء متوازن مراكز تابعه به عنوان يك راهبرد اساسي در دستور كار رئيس و هيات رئيسه واحد لارستان قرار دارد، خاطر نشان كرد: آنچه از مسئولان دلسوز استاني و سازمان مي خواهيم، توجه بيشتر به دانشگاه آزاد اسلامي لارستان و مراكز تابعه آن است و بدون شك در اين منطقه از جنوب كشور استعدادها و امكانات بالقوه خوبي وجود دارد كه با مديريت علمي اين مجموعه  و همت و اهتمام عزيزان در استان و سازمان مركزي، شاهد تعالي و رشد بيشتر  در اين خطه از كشور اسلامي خواهيم بود.

 س- ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین