پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

پاکسازی حاشیه جاده ها از علف های هرز در لارستان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان از تسطیح و پاکسازی حاشیه جاده‌ها به منظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی‌های احتمالی در اراضی ملی شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد…

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان از تسطیح و پاکسازی حاشیه جاده‌ها به منظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی‌های احتمالی در اراضی ملی شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور رضایی گفت: با توجه به افزایش دما و خطر وقوع آتش‌سوزی احتمالی در حاشیه جاده‌ها و احتمال سرایت آن به مراتع و اراضی ملی، با همکاری اداره کل راه و شهرسازی شهرستان ۲۰ کیلومتر از حاشیه جاده‌ها در مناطق بحرانی تسطیح و پاکسازی شد.

او در خصوص آگاه سازی مردم در قبال آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی، افزود: اطلاع رسانی در فضای مجازی نقش عمده‌ای در افزایش آگاهی مردم دارد و ما باید از این اهرم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

رضایی با بیان اینکه همیاران طبیعت، سمن‌ها و تشکل‌های مردمی بازوان توانمند منابع طبیعی بویژه در مواقع بحران حریق هستند، بیان کرد: این گروه‌ها نقش بارزی در حل چالش‌ها و مخاطرات طبیعی داشته و امید است در سال جاری نیز با همراهی آنان شاهد وقوع کمترین حریق در اراضی ملی باشیم.

او از آماده سازی تیم‌های واکنش سریع و عملیاتی برای اطفا حریق‌های احتمالی خبر داد و گفت: گشت‌های ویژه و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی شهرستان به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان از همه شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین