دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۵:۴۷
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

بازدید جمعی از لاری‌های بندرعباس از مدرسه شجره طیبه میناب

عضو هیأت امنای حسینیه لاری‌های بندرعباس، از برگزاری برنامه‌ای فرهنگی و معنوی با حضور جمعی از لاری‌های مقیم بندرعباس در شهرستان میناب خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، عادل فخاریان…

عضو هیأت امنای حسینیه لاری‌های بندرعباس، از برگزاری برنامه‌ای فرهنگی و معنوی با حضور جمعی از لاری‌های مقیم بندرعباس در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، عادل فخاریان اظهار داشت: در این برنامه، هیأت امنای حسینیه لاری‌ها به همراه جمعی از همشهریان، ضمن حضور در مدرسه شجره طیبه میناب، از محل  بمباران این مدرسه توسط آمریکای جنایتکار بازدید کردند.

فخاریان افزود: شرکت‌کنندگان همچنین با حضور در گلزار شهدای میناب، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره این دانش آموزان مظلوم را گرامی داشتند.

عضو هیأت امنای حسینیه لاری‌های بندرعباس ادامه داد: بخش دیگری از این برنامه به دیدار با خانواده معظم شهیده زهرا انصاری‌فر و شهید علیرضا شهرجو از شهدای دانش‌آموز این دبستان اختصاص داشت. در این دیدارها، حاضران ضمن تجلیل از صبر، استقامت و ایثار خانواده‌های معظم شهدا، بر ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کردند و با لوح تقدیر از این خانواده ها تجلیل به عمل آمد.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین