شنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۱:۱۴
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

شیراز، گراش و لار مقام‌های تنیس‌روی میز استان فارس را تقسم کردند

رقابت‌های رنکینگ تنیس روی میز استان فارس با کسب عنوان نایب‌قهرمانی پینگ‌پنگ‌باز گراشی به کار خود پایان داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت برکه، این مسابقات جمعه…

رقابت‌های رنکینگ تنیس روی میز استان فارس با کسب عنوان نایب‌قهرمانی پینگ‌پنگ‌باز گراشی به کار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت برکه، این مسابقات جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ به میزبانی سالن تنیس روی میز شیراز برگزار شد و ۱۵۷ ورزشکار از شهرستان‌های شیراز، لارستان، گراش، اوز، کازرون، مرودشت، خرم‌بید، فسا، قیر و کارزین، فیروزآباد، لامرد، نی‌ریز، اقلید، داراب، ارسنجان و استهبان در رده‌های مختلف سنی در آن به رقابت پرداختند.

رقابت‌ها در مرحله نخست در قالب ۵۲ گروه و به صورت دوره‌ای برگزار شد که از هر گروه، دو بازیکن به مرحله حذفی راه یافتند. سپس مسابقات در جدول ۱۰۴ نفره به صورت تک‌حذفی ادامه پیدا کرد. در پایان این رقابت‌ها و پس از انجام ۳۱۱ دیدار، نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند و جوایز نقدی خود را دریافت کردند:

مقام اول: رامین شاه‌علی (شیراز)| ۳ میلیون تومان
مقام دوم: امیرعلی یحیایی (گراش)| ۲ میلیون تومان
مقام سوم مشترک: ماهان شیرین‌فشان و محمدامین سینایی (هر دو از شیراز)|هر نفر ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

مقام پنجم مشترک: احسان شریعتی (لار)، محمدسبحان یحیایی (گراش)، اوستا عسکرزاده (شیراز) و عرفان شیردل (لار)|هر نفر ۱ میلیون تومان

گفتنی است هدایت و سرپرستی تیم گراش در این مسابقات بر عهده علی یحیایی بود.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین