سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

دستگیری 6 خرده فروش مواد مخدر در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان “لارستان” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پيشگيري از کاهش جرايم خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ “داود امجدي” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه…

فرمانده انتظامی شهرستان “لارستان” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پيشگيري از کاهش جرايم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ “داود امجدي” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان لارستان در راستاي برخورد با مخلان نظم و امنيت، با بهره‌گيري حداكثري از توان انتظامي و عملياتي خود، طرح ارتقا امنيت اجتماعي را با قدرت و جديت اجرا كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران انتظامي اين شهرستان موفق شدند ضمن دستگيري ۶ خرده فروش و قاچاقچی، ۱۰ كيلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر را نيز كشف كنند.

سرهنگ “امجدي” عنوان داشت: توقيف ۳۷ دستگاه وسايل نقليه متخلف، دستگيري ۲ سارق و كشف ۵ فقره انواع سرقت و كشف ۵۲ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق از ديگر نتايج اين طرح بود.

فرمانده انتظامی “لارستان” خاطر نشان كرد: موفقيت پليس در اجراي طرح‌هاي ارتقا امنيت اجتماعي حاصل همكاري صميمانه مردم فهيم اين شهرستان است و ان شا الله با اين تعامل سازنده در آينده شاهد پاك شدن همه محلات جرم خيز از وجود افراد هنجارشكن خواهيم بود.

وي از شهروندان درخواست كرد در صورت مشاهده افرادي که اقدام به تهیه، مصرف و توزیع مواد مخدر می کنند گزارش آن را سريعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام كنند تا در كمترين زمان ممكن نسبت به دستگيري مجرمان اقدام شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین