پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تقدیر فرماندار ویژه لارستان از هیأتهای مذهبی به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی از تمامی هیئت های مذهبی شهرستان و هیئت امنای مساجد، حسینیه‌ها، امامزاده ها و تکایا که پروتکل های بهداشتی را به درستی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی از تمامی هیئت های مذهبی شهرستان و هیئت امنای مساجد، حسینیه‌ها، امامزاده ها و تکایا که پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت کردند، تقدیر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، معاون استاندار فارس و جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان با صدور پیامی از تمامی هیئت های مذهبی اعم از سینه زنی و زنجیرزنی و عزاداران محله‌ ها، مساجد، حسینیه ها که با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برپایی مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی علیه السلام در دهه اول ماه محرم نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

 در این پیام آمده است:

 مکتب عاشورا درسی به بلندای تاریخ است، امسال شیفتگان حسینی بیش از همیشه ثابت کردند که دلبستگی شان ارتباطی قلبی و معنوی است و تا همیشه تاریخ پابرجاست.

ایام محرم امسال در حالی از راه رسیدکه بیماری کرونا شرایط ویژه‌ای را در کشور ما به وجود آورده بود. مایه‌ی خرسندی ا‌ست که با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و همراهی هیات های مذهبی و مردم و مسئولان شهرستان، مراسم‌ سوگواری و عزاداری دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار شد.

لذا اینجانب بر خود لازم می دانم از کلیه اقشار جامعه بویژه ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و وعاظ، اعضای شورای تامین، شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی، ادارات خدمات رسان و حمایتی، دانشکده علوم پزشکی، سازمان تبلیغات، هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها، پرسنل خدوم نظامی، انتظامی و پایگاههای بسیج، پیرغلامان، مداحان، شاعران، خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و کلیه سوگواران حسینی که با اتحاد، انسجام و عمل به دستور العمل های ستاد ملی مقابله با کرونا سعی در برگزاری هرچه شایسته تر مراسم عزاداری دهه اول محرم در منطقه لارستان بزرگ را داشتند، تشکر و قدردانی نمایم.

از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت برای همگان خواهانم.

جلیل حسنی
معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین