دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری كميسيون پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر در لارستان

جلسه كميسيون پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر، در سالن كنفرانس فرمانداري ويژه لارستان و با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان و روساي ادارات و دستگاه…

جلسه كميسيون پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر، در سالن كنفرانس فرمانداري ويژه لارستان و با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان و روساي ادارات و دستگاه هاي مرتبط در اين خصوص انجام شد.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا از لارستان، در اين جلسه، مهدي زارع رییس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان،   ضمن تشكر از فرمانداري ويژه شهرستان و نقش مهم و كليدي معاونت سياسي امنيتي فرمانداري در تشكيل چنين جلسات مهم و راهبردي، گفت: برگزاري چنين نشست هايي به صورت مستمر و به منظور جلوگيري از معضلات بزرگ و خانمان سوز ناشي از مواد مخدر، مي تواند بسيار راه گشا باشد و عاملي جهت جلوگيري از هنجار شكني و نهادينه نشدن ارزش هاي غير اخلاقي در جامعه قلمداد شود.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، ادامه داد: موضوع مواد مخدر و بررسي آن نيازمند تلاش فراگير و همگانی بوده و همه كساني كه در اين زمينه نقشي دارند؛ بايد خود را براي مبارزه با اين امر مهم مهيا كنند.

زارع، خاطرنشان كرد: دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به عنوان يك نهاد علمي آمادگي دارد تا با دستگاه هاي ذي ربط جهت آموزش نيروهاي اداري نهادهاي ذي ربط و آشنايي هر چه بيشتر ارگان هاي دولتي با اين بحران اجتماعي همكاري كند.

عضو كميسيون مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان، متذكر شد: اين واحد دانشگاهي در زمينه مبارزه با مواد مخدر و اثرات سوء آن بر خانواده و اجتماع،  تحقيقات ارزنده اي انجام داده و بسياري از پايان نامه ها و رساله هاي دانشجويان در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي در اين حوزه برنامه ريزي و مدون شده است.

وي در خصوص كارها و فعاليت هاي انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامي  لارستان، در زمينه مبارزه با مواد مخدر اظهار كرد: برگزاري سمينارهاي علمي، نمايشگاه هاي مبارزه با مواد مخدر، آشنايي دانشجويان با اثرات سوء اين مواد در زندگي فردي و اجتماعي افراد، كلاس ها و مراكز مشاوره دانشگاهي، تنها بخش كوچكي از فعاليت انجام شده در اين خصوص است.

وي از برپايي نمايشگاه مواد مخدر با همكاري ارگان هاي ذي ربط خبر داد و افزود: سعي كرده ايم با آموزش دانشجويان و آگاهي دادن به آنان، جامعه را از خطرات جدي مواد مخدر آگاه كرده و جوانان را در مقابل حوادث پيش رو مصون كنيم.

سپس علي اصغر علي پور، ضمن تشكر از فعاليت هاي دستگاه هاي مرتبط در مبارزه با مواد مخدر گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي به شدت در اين زمينه فعاليت داشته و هزينه هاي سنگيني را در مبارزه با مواد مخدر داده است ؛ اما اين امر باعث نشده كه نظام جمهوري اسلامي در اين خصوص تعلل داشته باشد.

معاون سياسي، امنيني و اجتماعي فرمانداري ويژه لارستان از روساي ادارات شهرستان خواست ضمن رايزني و تعامل با ديگر ادارات، فعاليت هاي خود را هماهنگ كرده تا جلسات و نشست هاي مشترك جهت پيشگيري از اين معضل اجتماعي به نحوي ساختارمند برنامه ريزي و اجرا شود.

در اين جلسه، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر، رئيس پليس فرودگاه و ديگر روساي دستگاه هاي مرتبط در خصوص فعاليت هاي انجام شده مطالبي را عنوان كردند./*

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برگزاری كميسيون پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر در لارستان”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین