یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

پرداخت بیش از 14 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان خنجی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد خنج بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۸ مورد پرونده وام اشتغال به بانک‌ها ارسال‌ شده است، گفت: از این تعداد ۱۴۰ نفر مبلغی بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال وام دریافت کرده‌اند.

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد خنج بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۸ مورد پرونده وام اشتغال به بانک‌ها ارسال‌ شده است، گفت: از این تعداد ۱۴۰ نفر مبلغی بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال وام دریافت کرده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان، فرماندار شهرستان خنج به‌همراه مدیر کمیته امداد این شهرستان عصر امروز در جلسه با مدیران بانک‌های عامل به‌خاطر پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان خنج، از تلاش‌های آنان تقدیر و تشکر کردند.

در این جلسه مدیر کمیته امداد خنج با قدردانی از حضور فرماندار و مسئولان به خاطر حمایت در پیش‌برد کارها، از بانک‌های عامل نیز به خاطر همکاری در پرداخت تسهیلات به نیازمندان تشکر کرد.

وی با ابراز خرسندی از نتیجه‌بخش بودن همکاری ادارات و بانک‌ها در امر فقرزدایی و ایجاد اشتغال، افزود: انتظار می‌رود که بانک‌های عامل مانند گذشته این تعامل را ادامه داده و پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد را آسان‌تر کنند.

علی شهابی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۸ مورد پرونده وام اشتغال تکمیل و برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها ارسال‌ شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۰ نفر مبلغی بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال وام دریافت کرده‌اند و ۹۸ نفر نیز در حال طی مراحل قانونی دریافت وام هستند.

این مسئول بابیان اینکه کمیته امداد به متقاضیان با اولویت سرپرست خانواده، فرزند مجرد مددجو و غیره تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌کند، ادامه داد: از ابتدای سال ۹۴، ۱۵ جلسه کمیسیون وام اشتغال و خودکفایی تشکیل شده است.

در این جلسه، محمد عباسی فرماندار شهرستان خنج نیز با قدردانی از مدیر و کارکنان کمیته امداد این شهرستان گفت: یکی از شاخص‌ترین نهادهای انقلابی در امر زدودن فقر در جامعه و دستگیری از نیازمندان کمیته امداد است که امیدواریم بانک‌ها نیز با برداشتن موانع و رفع مشکلات خود بتوانند در این راه تعامل بهتر و سازنده‌تری با این نهاد داشته باشند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنج

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه 30 ژانویه 2016 ساعت 7:57ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین