شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
نماینده مردم جهرم در مجلس خبر داد

افتتاح بیمارستان 274 تختخوابی و فوق‌تخصصی جهرم در سال 96

میلاد لارستان: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: سال ۹۶ شاهد افتتاح بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی و فوق‌تخصصی جهرم خواهیم بود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: سال ۹۶ شاهد افتتاح بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی و فوق‌تخصصی جهرم خواهیم بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا رضایی در بازدید از بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی جهرم اظهار داشت: با توجه به تأخیر بسیاری که در پروژه بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی و فوق‌تخصصی جهرم شاهد بودیم تا به امروز این پروژه هشت سال به طول انجامیده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ما تکمیل این پروژه توسط دولت بود که با پیگیری انجام‌شده قول مساعد نسبت به تکمیل و تحویل آن در سال ۹۶ از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده است و در بودجه‌های سالانه مبلغ مناسبی به این پروژه تخصیص داده‌اند.

وی این پروژه را از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی در بخش بهداشت و درمان عنوان کرد و بیان داشت: امروز جهرم در بُعد بهداشت و درمان یک جمعیت ۸۰۰ هزارنفره‌ای را پوشش می‌دهد و مراجعات شهرستان‌های اطراف برای دریافت خدمت در بخش درمان بسیار است.

رضایی افزود: امروز با افزایش اکیپ‌های مستقر در این پروژه توسط پیمانکار به‌راحتی می‌توان شاهد حرکت به سمت جلو این پروژه عظیم ملی بود و دولت نیز هیچ محدودیتی در تزریق منابع مالی به این پروژه از طریق اسناد خزانه اسلامی نخواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 02 آگوست 2016 ساعت 6:14ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “افتتاح بیمارستان 274 تختخوابی و فوق‌تخصصی جهرم در سال 96”

  1. A گفت:

    شهرهای جهرم، فسا و کازرون از نظر بیمارستانی خوب دارن ساخت و ساز می کنند. لار نباید عقب بمونه مخصوصا از جهرم. چون تعداد زیادی از بیماران منطقه لارستان جهت درمان به جهرم میرن.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین