شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

6درخواست مردمی به 6 ارگان لارستان

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم،…

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و

حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها به ۶ ارگان لارستان مورد خطاب است.

۱) خواهشمند است در خصوص زمين هاي باير اطراف باغ ملي حدفاصل باسكول قديم تا انتهاي خ حاج غفوري،كه موجبات آزار ساكنين اطراف را (بدليل وجود تعداد زيادي حشرات موذي و گرد و خاك زياد) فراهم آورده، اقدامات لازم را از قبيل ديوارچيني دور و سم پاشي ياتبديل به فضاي سبز؛ مبذول فرمائيد.(قابل توجه شهرداری لار)

۲) قدر مخترعين رابدانيد و با جذب سرمايه گذار در منطقه كارخانه احداث شود. (قابل توجه نماينده،فرماندارومسئولين صنعت ومعدن)

۳) مزين كردن مجالس مربوط به ميلاد امام زمان (عج)، با مجسمه ها ،اشيا و عروسك ها و پيكره هايي كه از لحاظ ديني و اعتقادي هيچ ربطي به ميلاد ان عزيز ندارد ،سالهاست با فرهنگ ما عجين شده و به طور جدي با اين پديده برخورد نميشود. لطفا رسيدگي شود.(قابل توجه اداره فرهنگ و ارشاد- فرمانداری ویژه و هیات مذهبی)

۴) بخاطرزحمات صادقانه تان درسال گذشته ازشما و شوراي شهر تقدير وتشكر مينمایيم جمعي از لارستاني هاي بزرگ (قابل توجه شهرداری و شورای شهر)

۵) بعد از گذشت شش ماه از پيام اول درمورد راه ورودي به پاركينگ مجتمع احسان هنوز خبري از تغيير نيست(قابل توجه مسئولین  مسکن و شهرسازی و سایر مسئولان مربوطه)

۶) از مسولان به طور جدي مي خواهم كه افغانيها را از  داخل كارگاه وشركتها و حتی خود شهر لار جمع اوري كنند تاهم منطقه پاك باشد وهم كار براي خودي(لارستانی) زياد باشد (قابل توجه اداره اتباع بیگانه فرمانداری ویژه)

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 16 ژوئن 2015 ساعت 3:34ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین