شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

لارستانی ها با امام جمعه خود آخرین وداع را کردند

میلاد لارستان: در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش، مراسم تشییع آن بزرگوار با حضور گسترده مردم شهر لار انجام شد. به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و…

مراسم تشییع امام جمعه لارستان در لارمیلاد لارستان: در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش، مراسم تشییع آن بزرگوار با حضور گسترده مردم شهر لار انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش امام جمعه فقید شهر لار، که بامداد شب گذشته بر اثر تحمل چند ماه بیماری در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفته بود، طی آئین باشکوهی با حضور مردم ولایتمدار و عزادار لارستان تشییع شد.

پیکر آن بزگوار پس از انتقال از شیراز به لار، بعد از برگزاری نماز جمعه، از محل مسجد جامع لار به سمت آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) تشییع و بعد از طواف و عزاداری، بنا به وصیت آن بزرگوار جهت تدفین به شهر مقدس قم منتقل گردید.

براساس اعلام ستاد بزرگداشت آن عالم ربانی، سه روز عزای عمومی در شهر لار اعلام و در روزهای سه‌شنبه ۹ تیرماه و جمعه ۱۲ تیرماه در مسجد جامع لارستان مراسم ختمی برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید مجتبی نوربخش متولد ۱۳۳۲ در شهرستان گلپایگان است که از سال ۱۳۹۱ و پس از ارتحال آیت‌الله سیّد عبدالعلی آیت‌اللهی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه لارستان منصوب شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه 26 ژوئن 2015 ساعت 1:29ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین