جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

چند طرح عمرانی در بخش مرکزی افتتاح شد

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی در بخش مرکزی با اعتباری افزون بر ۸۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید….

افتتاح طرحهای هفته دولت در بخش مرکزی لارستانمیلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی در بخش مرکزی با اعتباری افزون بر ۸۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ بعد از ظهر امروز مقارن با ششمین روز از هفته دولت چند طرح عمرانی،زیربنایی و خدماتی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین ادارات در شهرها و روستاهای بخش مرکزی لارستان با اعتباری افزون بر۸۳ میلیارد ریال افتتاح شد.
 
به گزارش میلاد لارستان، این طرح ها شامل افتتاح ساختمان دهیاری روستای کهنه در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری قریب به ۸۰۰ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت خیابان های شهید رفیعی، ۲۴متری شهید اکبرپور، پنج معبر فرعی منتهی به شهدای گمنام، خیابان مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری لطیفی، معبر شهید جوان و کوچه های منتهی به آن، خیابان شهدای گمنام لطیفی با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال بود.

همچنین در این روز،  کارخانه یخسازی لطیفی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۹۰ متر مربع با تولید ۴ هزار و ۶۰۰ تن یخ خوراکی و قالبی در سال با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
 
در ششمین روز از هفته دولت، طرح های دیگری از قبیل؛ خانه بهداشت شماره ۲ دهکویه با زیربنای ۱۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، زیر سازی و آسفالت روستای براک به متراژ ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، میدان نبوت و دیگر پروژهای شهری خور با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط مسئولین افتتاح شد.

اضافه می شود؛ مجتمع خدمات رفاهی سلیمان خور در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع با زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع دارای ۱۶ نازل برای بنزین و نفت گاز، با اعتباری افزون بر ۴۷ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و اشتغالزایی برای ۲۱ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم، نصب ترانس رفع افت ولتاژ برق در روستاهای اوه، شاه غیب و بریز با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال و توسعه GSMلطیفی و BTS خور با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده، فرماندار ویژه لارستان در حاشیه افتتاح این پروژه ها از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرهای روستاهای کهنه، دهکویه و براک پرداخت و در سخنانی در جمع تعدادی از مردم این مناطق عملکرد دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه 29 آگوست 2015 ساعت 7:46ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین