جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

اتاق پرو مغازه ها در لار و یک نکته!

امروزه برخی خریدهای خاص(مانند پوشاک)  بیشتر توسط بانوان انجام می شود. این امر در منطقه لارستان نیز وجود داشته و مکانهایی همچون بازار امام خمینی(ره) تقریبا به اصطلاح بوتیک این…

امروزه برخی خریدهای خاص(مانند پوشاک)  بیشتر توسط بانوان انجام می شود. این امر در منطقه لارستان نیز وجود داشته و مکانهایی همچون بازار امام خمینی(ره)

تقریبا به اصطلاح بوتیک این محصولات است. در این مکان ها به ویژه در بازار امام خمینی اتاق پرو مغازه ها به گونه ای ساخته شده که موقعی که خریدار در اتاق لباس را پرو نموده و همراه او در را باز کرده و در حال دیدن لباس است به راحتی نسبت به خارج از مغازه و مغازه دار دید وجود دارد. هرچند اکثر مغازه داران محترم نسبت به این قضیه تعصب دارند لیکن خواسته یا نخواسته احتمال در معرض دید بودن اتاق پرو توسط مغازه دار و سایر خریداران در فروشگاه وجود دارد.

پیشنهاد می شود اداره اصناف یا هر ارگان مربوطه مغازه داران را مجبور به نصب پارچه ای تیره و ضخیم در جلو درب اتاق پرو بنمایند و نظارت بر اجرا شدن یا نشدن صورت گیرد و با متخلفین برخورد شود هزینه نصب پارچه قطعا کمترین هزینه جهت رفع مشکل اشاره شده خواهد بود.

مجتبی جعفری

نوشته شده در تاریخ:شنبه 03 اکتبر 2015 ساعت 3:55ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین