یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

حاشیه ای بر حاشیه های اجلاس پیرغلامان حسینی در لارستان

میلاد لارستان: برگزاری مراسم های اولیه سیزدهمین دوره اجلاسیه بین المللی لارستان از صبح امروز (دوشنبه) در لارستان آغاز شده که این مراسم ها دارای حاشیه های جذاب و متفاوتی…

خبرگزاری فارس: برگزاری ویژه‌برنامه قصیده‌سازان عشق یادمان شهدای محرم در لارستانمیلاد لارستان: برگزاری مراسم های اولیه سیزدهمین دوره اجلاسیه بین المللی لارستان از صبح امروز (دوشنبه) در لارستان آغاز شده که این مراسم ها دارای حاشیه های جذاب و متفاوتی بوده که از دید خبرنگاران ما پنهان نمانده است. شما را به خواندن این حاشیه ها دعوت می کنیم:

 

 

* مصاحبه های گروه صداو سیما با مسوولین و صداهای بلند بلندگو با پخش نوای نوحه خوانی در مسیر حرکت و رصد تصاویر توسط عکاسان و ضبط مراسم  و جنب و جوش عوامل اجرایی و توزیع آب معدنی و اهدا گل توسط مسئولین به کلیه مهمانان و دمام زنی جوانان و گلاب پاشی خادمان امامزاده و حضور خواهران و غبار روبی و عطرافشانی امامزاده و توزیع شربت و شیرینی از نکات بارز و با اهمیت مراسم استقبال بود.

* یکی از مهمانان خارجی در بین جمعیت درخواست خود را با زبان انگلیسی مطرح میکند و کسی متوجه نمی شد که ناخودآگاه محمد منیری رسید و آبروداری کرد.

* تمام راههای منتهی به مسیر مداحان توسط عوامل  راهنمایی رانندگی مسدود شده بود و اگر کسی هم خبر نداشت پرسوجو میکرد ضمنا از جریمه و الصاق قبض هم در سطح شهر خبری نبود.
* امروز در شهر همه از اجلاس پیرغلامان ميگفتند و هر کسی به طریقی خود را در یکی از برنامه ها جا می داد،امروز شهرستان حال و هوای حسینی داشت، یا اباعبدالله الحسین بنازم به مرام و معرفتت.
* آنچنان بین مردم شور و هیجان و احترام و تکریم وجود داشت که گرمی هوا را فراموش کرده بودند که پس از اتمام مراسم متوليان امامزاده تازه متوجه شدند پنکه های سالن خاموش است.

* مقیمی معاون فرماندار به نمایندگی از کلیه اعضای شورای اداری شهرستان به کلیه حضار خيرمقدم گفت و متن آماده شده خود را حتی باز هم نکرد و الحق و الانصاف بسیار زیبا و پرمعنا سخنرانی کرد و گذری به حادثه منا هم زد.

* نزار لاری القطری با چند زبان با مردم و مهمانان صحبت کرد و بسیار شکیل بود فقط لاری نگفت جالب اینجا بود مهمانان خارجی یک همزبان پیدا کردند.

* از صوت زیبای حاج آقا روشن ضمیر هم نميشود گذشت واقعا همه را به فیض رساند.

* در ابتدای برنامه به دلیل عدم تنظیم دقیق سیستم صوتی صدای مجری توانمند برنامه ناصر حقیقت چنگی به دل نزد اما بعد نگو و نپرس.

* بالاخره همه چیز خوب و لارستان تا اینجا نمره قبولی گرفت.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 05 اکتبر 2015 ساعت 10:58ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین