یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

افتتاح زندان نوبنیاد لارستان تا پایان94

رییس کل دادگستری فارس گفت: تحول خوبی در فضای فیزیکی مجموعه زندان های این استان ایجاد شده و این اقدامات تاثیر تربیتی وروحی خوبی در بین زندانیان داشته است. به…

رییس کل دادگستری فارس گفت: تحول خوبی در فضای فیزیکی مجموعه زندان های این استان ایجاد شده و این اقدامات تاثیر تربیتی وروحی خوبی در بین زندانیان داشته است. به گزارش میلادلارستان و به نقل  از روابط عمومی دادگستری فارس، علی القاصی مهر اظهار داشت: اندرزگاه هایی که قابل

استفاده نبودند و اثرات منفی به لحاظ روحی و روانی بر روی زندانیان داشتند با بازسازی و فضاسازی آنها به فضایی مطلوب و بانشاط تبدیل شده است. رییس کل دادگستری فارس افزود: همچنین دراین بازدیدها، تسهیلاتی برای تعدادی از زندانیان در نظر گرفته شد و مقرر شد که قاضی ناظر زندان با بررسی پرونده قضایی زندانیان واجد شرایط که در حوزه فرهنگی فعالیت دارند تسهیلاتی همچون مرخصی به آنان اعطا کند.

مدیرکل زندان های فارس نیز در این بازدید گفت: اقدامات گسترده ای در بخش های مختلف زندان های فارس انجام شده است از جمله این که ۱۶ هزار و ۶۹۵متر مربع به فضای فیزیکی زندان های این استان اضافه شده و همچنین ۶۷ هزار و ۲۴۸مترمربع از فضاهای موجود زندان های فارس، مرمت، بازسازی و بهسازی شده است. سیدحشمت الله حیات الغیب اضافه کرد: همچنین دو هزار تختخواب در کارگاه های زندان، بازسازی و بین زندان های این استان توزیع شده است.

حیات الغیب ادامه داد: هم اینک عملیات گازرسانی به مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز، زندان داراب و زندان نورآباد ممسنی نیز درحال انجام است. او گفت: بازسازی و بهسازی کامل زندان های داراب، جهرم، کازرون و لارستان نیز به انجام رسیده و تصفیه خانه صنعتی و فاضلاب در زندان های جهرم و کازرون احداث شده است. وی بیان کرد: بازداشتگاه قیروکارزین و زندان نو بنیاد لارستان، تا پایان سال ۹۴ افتتاح خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 05 اکتبر 2015 ساعت 6:17ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین