جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

اهمیت فرودگاه لارستان در توریست درمانی فارس

مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان  در جلسه شورای حمل و نقل استان فارس طی سخنانی بیان داشت:در شش ماه نخست امسال ۸۹۰ پرواز خارجی و ۱۶۰ پرواز داخلی از…

مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان  در جلسه شورای حمل و نقل استان فارس طی سخنانی بیان داشت:در شش ماه نخست امسال ۸۹۰ پرواز خارجی و ۱۶۰ پرواز داخلی از این فرودگاه انجام شده

است که این فرودگاه به جهت ارائه خدمات و پروازها، رتبه پنجم را در بین فرودگاه های کشور داراست. وی افزود: اولویت اصلی ما در این فرودگاه ورود سریع مسافران خارجی به داخل کشور است که در این زمینه تمهیداتی برای صدور روادید در مدت زمان ۲۰ دقیقه در داخل فرودگاه برای مسافران خارجی اندیشیده شده است که با استقبال مسافران خارجی روبرو شده است.

انصاری با بیان اینکه هم اینک دو شرکت هواپیمایی داخلی و چهار شرکت خارجی در این فرودگاه حضور دارند بیان کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه تردد مسافرین از کشورهای حاشیه خلیج فارس به لارستان زیاد است بنابراین تمام زیرساخت های خدماتی و رفاهی برای آن ها فراهم شده است.

وی اظهارداشت: توریست درمانی ازجمله مواردی است که متقاضیان از فرودگاه لارستان وارد استان فارس می شوند بنابراین در تلاشیم تا خدمات بیشتری را برای مسافرین خارجی فراهم کنیم.

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 27 اکتبر 2015 ساعت 1:37ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین