یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اعطای تسهیلات 20 تا 150 میلیون ریالی به مددجویان خنجی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان خنج گفت: کمیته امداد این شهرستان اقدام به اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در ۳ طرح کارانگیزی، توان‌افزایی و اشتغال‌زایی با تسهیلات حداقل ۲۰ میلیون ریال…

خبرگزاری فارس: اعطای تسهیلات 20 تا 150 میلیون ریالی به مددجویان خنجیمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد شهرستان خنج گفت: کمیته امداد این شهرستان اقدام به اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در ۳ طرح کارانگیزی، توان‌افزایی و اشتغال‌زایی با تسهیلات حداقل ۲۰ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۰ میلیون ریال می‌کند.

به گزارش میلاد لارستان علی شهابی با بیان اینکه اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی قرار دارد، اظهار داشت: ارمغان ایجاد اشتغال، تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و نیل به استقلال اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با الهام از تعالیم شرع مقدس همواره سعی بر این دارد که اصولی‌ترین و شایسته‎ترین خدمات را نسبت به مددجویان مورد حمایت ‌انجام دهد، افزود: بر همین اساس، این نهاد طرح‌ها و فعالیت‌های اشتغال و خودکفایی را در رأس برنامه‎های خود قرار داده‌ است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با بیان اینکه این نهاد به اشکال مختلف سعی در توانمندسازی افراد زیرپوشش خود دارد، تصریح کرد: آموزش افراد واجد شرایط، ارائه مشاوره‌های شغلی، پرداخت تسهیلات مناسب، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی، احداث یا تأمین فضای مورد نیاز طرح‌ها و معرفی متقاضیان نیازمند به بانک‌های عامل برای دریافت وام خوداشتغالی از جمله فعالیت‌های کمیته امداد در راستای حمایت از قشر جوان و فعال برای ایجاد اشتغال است.

این مقام مسئول با بیان اینکه، به‌طور میانگین هرماه دو جلسه گروه وام برای بررسی پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی در کمیته امداد خنج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در هر جلسه نزدیک به ۳۰ پرونده مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از بررسی شرایط درخواست‌کننده برای پرداخت تسهیلات تصمیم‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: برای توانمندسازی و کمک به استقلال اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش، کمیته امداد خنج اقدام به اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در سه طرح کارانگیزی، توان‌افزایی و اشتغال‌زایی با تسهیلات حداقل ۲۰ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۰ میلیون ریال می‌‌کند.

شهابی گفت: در طرح کارانگیزی مددجویان ۵۵ سال به بالا از دو تا ۴ میلیون تومان برای بالا بردن انگیزه زندگی، کار و امید به آینده از محل منابع امدادی و با مجوز کمیته امداد تسهیلات دریافت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنج با اشاره به اینکه وام توان‌افزایی یا مشاغل خانگی بیشتر به طرح‌هایی که در منزل اجرا می‌شود و نیاز به احداث ساختمان مجزا و پروانه کسب ندارد، تعلق می‌گیرد، اضافه کرد: میزان تسهیلات آن از پنج تا ۸ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات پرداختی در زمینه اشتغال‌زایی بین ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال است، افزود: طرح‌هایی که مجری آن توانایی جسمی لازم را دارد و برای راه‌اندازی شغل نیاز به مجوزهای مرتبط مانند پروانه کسب، گواهی‌نامه رانندگی و …  است، طرح‌های اشتغال‌زا محسوب می‌شود.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنج

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 02 نوامبر 2015 ساعت 6:46ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین