یکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نیاز 240 میلیاردی برای ساخت مصلاهای نیمه‌تمام کشور

میلاد لارستان: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواستار همکاری دولت و مجلس برای تکمیل مصلاهای نیمه‌تمام در کشور شد و گفت: هنوز اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریالی دولت، برای ساخت…

حجت الاسلام تقویمیلاد لارستان: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواستار همکاری دولت و مجلس برای تکمیل مصلاهای نیمه‌تمام در کشور شد و گفت: هنوز اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریالی دولت، برای ساخت مصلاهای نیمه‌تمام محقق نشده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: در حال حاضر در ۲۰۰ شهر کشور ساخت و تکمیل مصلاها در دست اقدام است؛ با گذشت هفت ماه از سال هنوز اعتبارات پیش‌بینی شده دولت در بودجه امسال به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه با این اعتبار تنها می‌توان در یک یا دو شهر متوسط مصلا ساخت، خاطرنشان کرد: امروز طراحی و ساخت مصلاها خرج کلان نیاز دارد و با این بودجه‌ها نمی‌توان تکمیل مصلاها را به‌نقطه‌ پایانی رساند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشور گفت: پیشنهاد این است مجلس و دولت هر دو در افزایش بودجه‌های ساخت و ساز مصلاها کمک کنند تا طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل شود.

در حال حاضر ۱۵ مصلای نیمه‌تمام در شهرستان‌های مختلف استان فارس با پیشرفت پنج تا ۷۰ درصدی وجود دارد که ساخت و ساز آنها با توجه به نبود اعتبارات به کندی صورت می‌گیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 02 نوامبر 2015 ساعت 6:59ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین