جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کمک 1 میلیارد و 327 میلیون ریالی حامیان به ایتام خنجی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از کمک ۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریالی حامیان طرح اکرام به ایتام خنجی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد….

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خنج از کمک ۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریالی حامیان طرح اکرام به ایتام خنجی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی شهابی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: توجه به امور فرزندان يتيم در دين مبين اسلام از اهميت ويژه اي برخوردار است و فرازهاي نوراني قرآن کريم در عينيت بخشيدن به اين برنامه متعالي اسلام بهترين اساسنامه است و روايات و احاديث ائمه معصومين (س) بعنوان آيين نامه اجرايي، مسير حرکت را روشن مي سازد .

وی با بیان اینکه طرح اکرام ايتام، با هدف رسيدگي به نيازهاي مادي و معنوي فرزندان محروم از نعمت پدر از سال ۱۳۷۸ آغاز بکار کرده است، افزود: بدليل همسويي و همخواني اين طرح گرانمايه با انگيزه ها و خواستگاه انساني و فطري بشر و مطابقت با اعتقادات مردم متدين ايران اسلامي و همچنین مردم نوع دوست شهرستان خنج، شاهد افزایش انفاق و احسان مبارکي از اقصي نقاط کشور و حتی خارج از کشور هستیم.

مدیر کمیته امداد خنج کسب رضاي الهي، احياي سنتهاي حسنه، پيشگيري از آسيبهاي فردي و اجتماعي ايتام و نيز ارتقاءعزت نفس و اميد آفريني در آنان از جمله اهداف طرح اکرام ایتام دانست.

این مقام مسؤل با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲۲۴ یتیم زیر پوشش طرح اکرام ایتام شهرستان خنج هستند، خاطرنشان کرد: این ایتام مورد حمایت ۱ هزار و ۷۴ حامی قرار دارند که ۲۱۸ تن از آنان تعداد ۲ یتیم یا بیشتر را حمایت میکنند.

شهابی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون این حامیان نیک اندیش بیش از  ۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال  به ایتام کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کمک حامیان بصورت نقدی و جنسی است، اضافه کرد: کمک های جنسی شامل لوازم التحریر، البسه، لوازم خانگی، بسته های غذایی  و … است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد شهرستان خنج

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 15 نوامبر 2015 ساعت 11:37ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین