پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

20 میلیارد تومان اقلام اهدایی بنیاد علوی به سیل زدگان لارستان،لامرد و مهر اهدا شد

بنیاد علوی لوازم خانگی به خانواده های آسیب دیده از سیل دی ماه ۱۴۰۰ شهرستان لارستان اهدا کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،…

بنیاد علوی لوازم خانگی به خانواده های آسیب دیده از سیل دی ماه ۱۴۰۰ شهرستان لارستان اهدا کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضورداریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، ارجمند اسماعیلی و زینالو مسئولین اداره خدمات حمایتی و پشتیبانی بنیاد علوی کشور، عبداللهی مدیر کل بحران استانداری فارس، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران، شهرداران و اعضا شورای اداری شهرستان، بنیاد علوی لوازم خانگی را به خانواده های آسیب دیده از سیل دی ماه ۱۴۰۰ شهرستان لارستان اهدا کرد.

در این مراسم که در محل تالار شهید نوبخت شهر لار برگزار گردید،  فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: باتوجه به آسیب و خسارتی که بر اثر وقوع سیل دی ماه ۱۴۰۰ در شهرستان‌ لارستان وارد شد، نهادها و مجموعه‌های مختلفی برای کمک به خانوارهای آسیب دیده ورود و خدمات ارزنده‌ای ارایه کردند.

وی افزود: در این ارتباط با پیگیری ائمه جمعه و نماینده مردم با همکاری مجموعه بنیادمستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام راحل، وزارت کشور، استانداری فارس، بنیاد برکت، بنیاد علوی و مجموعه‌های ذیربط، اقدامات و همکاری‌های لازم برای کمک به آسیب‌دیدگان از سیل صورت گرفت.

فرماندار ویژه لارستان اظهارکرد: بنیادعلوی در این زمینه تعدادی لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، آبگرمکن، اجاق گاز، بخاری گازی، تلویزیون و فرش برای خانوارهای آسیب دیده از سیل شهرستان لارستان فراهم کرد، که بین آنان توزیع شد.

دهقان از همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی در جریان کمک رسانی به سیل زدگان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با اهدای لوازم خانگی که توسط بنیاد علوی تامین شده‌است، بتوانیم قسمتی از خسارت‌های وارده بر خانواده‌های آسیب دیده را جبران کنیم.

وی گفت: باتوجه به حادثه سیل دی ماه سال قبل که تعدادی از ساکنان در شهر و روستا خسارت دیدند، مسئولان مرتبط برای مساعدت، آنان را شناسایی کردند. فرماندار لارستان از بنیاد علوی در انجام این کار خداپسندانه و همکاری و مشارکت ستاد مدیریت بحران استانداری در توزیع اقلام خانگی به آسیب دیدگان از سیل تقدیر کرد.

دهقان این را هم گفت که کمک های بنیاد مستضعفان در دو مرحله انجام شده است که در مرحله اول سال قبل بسته های حمایتی در قالب کالاها و اقلام مختلفی با هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد علوی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفته است و در این مرحله نیز اقلام به خانواده هایی که تحت پوشش هیچ نهاد خدماتی و حمایتی نبودند و افرادی که لوازم خانگی خود را در سیل اخیر از دست داده بودند، اهدا شد.

در ادامه ارجمند اسماعیلی مسئول اداره خدمات حمایتی بنیاد علوی کشور و عبداللهی مدیر کل بحران استانداری فارس نیز مطالبی را مطرح کردند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین