سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

درخواست امام جمعه برای نظارت بر قیمت‌ها تا ساخت پیست موتورسواری لار

امام جمعه لار وی با بیان اینکه در گذشته قرار بود یک پیست موتورسواری در لار ایجاد شود تا فضایی که در مسیر لار به گراش به وجود آمده، جمع…

امام جمعه لار وی با بیان اینکه در گذشته قرار بود یک پیست موتورسواری در لار ایجاد شود تا فضایی که در مسیر لار به گراش به وجود آمده، جمع شود، گفت: مسئولان قول دادند که انجام شود و ما هم گفتیم انجام شده اما اخیرا مردم مراجعه کرده و نسبتا به فضای کنونی در جاده لار به گراش از حیث خطرات جانی گلایه دارند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی با استناد به بیانات حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه من به همه ملت و به همه قوای انتظامی اطمینان می‌دهم که امر دولت اسلامی اگر با نظارت فقیه و ولایت فقیه باشد، آسیبی به این مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته بارها شعار دیکتاتوری داده شد و معلوم بود کجا را هدف گرفته‌اند و ۸۰ درصد خباثت‌ها و عُقده‌گشایی‌ها با نگاه به ولایت فقیه بود.

وی با اذعان به اینکه ولایت‌فقیه دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند و از طرفی منافع کلی نظام اسلامی را تأمین می‌کند، افزود: دشمنان به دنبال القا این موضوع هستند که ولایت‌فقیه یعنی دیکتاتوری است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بیش از یک ماه از طوفان‌الاقصی گذشته و هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و مشکل هویتی برای این رژیم ایجاد کرد، ادامه داد: طوفان‌الاقصی یک هویت فلسطینی اصیل دارد و چون این ویژگی ثابت شد، می‌بینیم که دشمنان در نیت سوئی که داشتند و سعی می‌کردند این حرکت را به دیگران نسبت دهند، خنثی شد و شعارهای دنیا براساس همین اقدام ملت فلسطین است.

امام جمعه لار درگیرسازی رژیم صهیونیستی در جنوب و شمال توسط حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن بوسیله پهپاد و موشک در حد مدیریت شده و محدود را از دستاوردهای طوفان الاقصی برشمرد و تصریح کرد: فشاری که در این عرصه به آمریکا وارد می‌شود بسیار زیاد است چراکه هم در داخل آمریکا بدنبال راضی نگه داشتن لابی صهیونیست است و از طرفی پایگاههای آمریکا در سوریه و عراق مورد حمله واقع شده و موجب سردرگمی این کشور شده است.

وی بیدارسازی امت اسلامی و مردم عرب را مسئله‌ای بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از سران کشورهای عربی مردم خودشان را به سمت خواب غفلت برده بودند و موضوع فلسطین، امت عرب را از خواب غفلت بیدار کرد و شرایط را به گونه‌ای رقم زد تا حداقل برای چند سال خیال عادی‌سازی با اسرائیل را در ذهن پرورش ندهند.

حجت‌الاسلام موسوی با یادآوری برخی مطالب و مطالبات عمومی در دیدار با امام جمعه، خطاب به مسئولان، گفت: یکی از موضوعاتی که مردم نسبت به آن گله‌مند هستند، گرانی‌های افسارگسیخته به خصوص در حوزه اجاره‌بها که زندگی را برای عده‌ای مثل کارمندان یا افرادی که درآمدهای ثابت و مشخص دارند، تنگ کرده و با حقوق‌های ناچیز همخوانی ندارد و مسئولان می‌بایست برای این موضوع چاره‌ای بیاندیشند.

امام جمعه لار با اشاره به اینکه گاهی اختلاف قیمت برخی از کالاها از این شهر به شهر دیگر از این مغازه به آن مغازه تفاوت دارد و نمی‌توان همیشه بهانه آورد که دلیل آن فلان چیز است، عنوان کرد: باید جنبه نظارتی موضوعات تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئله بی‌حجابی و عملکرد مبهم مسئولان در این زمینه مورد سوال و مطالبه مردم است، تصریح کرد: مسئله بی‌حجابی دل متدینین را به درد آورده و خون کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اذعان به اینکه ریاست قوه قضائیه به دادستان‌ها گفته‌اند که؛ برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی منتظر لایحه عفاف و حجاب نمانید، گفت: مردم هم از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی توقع دارند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن با برنامه وارد شده و شما هم باید با برنامه وارد شوید و برنامه خود را به مردم بگوئید.

امام جمعه لار با ابراز تأسف نسبت به اینکه در سطح شهر برخی از مراکز تجاری و جاده‌ها نیاز به نظارت دارد، تأکید کرد: مسئولان می‌بایست به مراکز تجاری با ابزاری که در اختیار دارند نظارت کنند و ما توقع پلمپ نداریم ولی همین کاری که در برخورد با شرکت های مجازی که کشف حجاب کرده‌ بودند، انجام دهند.

وی با بیان اینکه در گذشته قرار بود یک پیست موتورسواری در لار ایجاد شود تا فضایی که در مسیر لار به گراش به وجود آمده، جمع شود، اضافه کرد: مسئولان قول دادند که انجام شود و ما هم گفتیم انجام شده اما اخیرا مردم مراجعه کرده و نسبتا به فضای کنونی در جاده لار به گراش از حیث خطرات جانی گلایه دارند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: انجام چنین برنامه‌هایی باید به نقطه‌ای منتقل شود که هم خطرات جانی آن برطرف شود و هم مسائل مفاسد دیگر در کنارش ایجاد نشود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخواست امام جمعه برای نظارت بر قیمت‌ها تا ساخت پیست موتورسواری لار”

  1. ناشناس گفت:

    چه عجب !! امام جمعه محترم لار اشاره اي به مطالبات مردم كرده اند.بازهم تشكر مي كنيم.اقا وضعيت اسفبار اقتصادي وگراني سرسام اور مردم را گرفتار كرده است.متاسفانه فريادرسي نيست. واما روزنامه ميلاد ضمن تشكر لطفا ديدگاه مردم زودتر وبدون تاخير منتشر كنيد و ديدگاه مردم به اطلاع امام جمعه محترم و فرماندار محترم برسانيد شايد موثر باشد.باتشكر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین