جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کسب مقام نخست کشور توسط کانون فرهنگی هنری «زاهدمحمود» لارستان

کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) از روستای زاهدمحمود لارستان به عنوان مقام اول نخستین جشنواره هنرهای تجسمی روستا و عشایر کشور در رشته خوشنویسی دست یافت. به گزارش میلاد لارستان…

کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) از روستای زاهدمحمود لارستان به عنوان مقام اول نخستین جشنواره هنرهای تجسمی روستا و عشایر کشور در رشته خوشنویسی دست یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره هنرهای تجسمی روستا و عشایر کشور با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تجلیل از برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

آیین اختتامیه اولین جشنواره کانون های فرهنگی هنری روستا و عشایر به همت دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و اجرای اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

در پایان این مراسم، برگزیدگان جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند و ۹ اثر به عنوان آثار برگزیده اول تا سوم و پنج اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شدند که در این میان کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) از روستای زاهدمحمود لارستان به عنوان مقام اول نخستین جشنواره هنرهای تجسمی روستا و عشایر کشور در رشته خوشنویسی دست یافته است.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) از روستای زاهدمحمود لارستان زیرمجموعه دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس فعالیت دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین